در نشست خبری بعد از بازی تراکتور _سپاهان مطرح شد:

مورایس سرمربی سپاهان: عاشق جو ورزشگاه شدم

مورایس سرمربی سپاهان در نشست خبری بعد از بازی گفت: هر دو دروازه‌بان روز خوبی را پشت سر گذشتند. عاشق جو ورزشگاه یادگار امام شدم و یک بازی واقعی با تراکتور داشتیم.
تصویر مورایس سرمربی سپاهان: عاشق جو ورزشگاه شدم

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ ژوزه مورایس پس از تساوی بدون گل دیدار تراکتور و سپاهان در نشست خبری چنین گفت: دومین باری است که به تبریز آمدم و در این استادیوم مقابل تراکتور بازی کردم. می‌توانم بگویم عاشق جو ورزشگاه شدم. ۹۰ دقیقه قبل از بازی به ورزشگاه رسیدم در شرایطی که کاملا پر بود‌. این یک فوتبال واقعی است.

وی افزود: بنابر اتفاقاتی که در جریان مسابقه رخ داد، بازی صفر_صفر شد اما هر ۲ تیم فرصت‌های خوبی برای گلزنی داشتند اما باید نتیجه را قبول کنیم.

سرمربی سپاهان درمورد اینکه امشب هواداران نمایش بهتری از ۲ تیم داشتند، گفت: نظر خیلی خوبی است. در زمین بیشتر دعوا دیدیم تا بازی.

مورایس در مورد اینکه این بازی ۲ نیمه متفاوت داشت و سپاهان با روش هجومی به زمین آمد اما آیا تمام نکردن فرصت‌ها نگرانش نمی‌کند؟ توضیح داد: همیشه وقتی نمی‌بریم یا گل نمی‌زنیم، نگران هستیم. البته گل هم نخوردیم در شرایطی که تراکتور با وجود ۲ موقعیت نتوانست گل بزند. همیشه من و خمز به عنوان یک مربی وقتی تیم گل نزند؛ با مشکل مواجه می‌شویم. می‌توانم بگویم هر ۲ دروازه‌بان روز خیلی خوبی داشتند. با بزرگ‌ترین مهاجمان دنیا کار کرده‌ام و آنها نیز موقعیت‌های خود را از دست می‌دهند.

وی درخصوص اینکه سپاهان بهترین خط حمله لیگ را دارد، عنوان کرد: با این نظر موافق هستم.

سرمربی سپاهان درمورد درگیری شجاع خلیل‌زاده و سیاوش یزدانی در پایان بازی، تصریح کرد: یادم نمی‌آید. حرفی به هم زده‌اند؟

مورایس درخصوص دلیل بلند زدن تمام توپ‌های بلند توسط دروازه‌بان سپاهان و آیا بازی مستقیم در دستور کار تیمش بود، گفت: بازیکنان در زمین بازی می‌کنند‌. من در زمین بازی نمی‌کنم. منظورتان این است تیم ما بازی‌سازی نکرد؟ واقعا جوابی برای این سوال ندارم.

وی درمورد اینکه با اضافه شدن تک امتیاز این بازی درحالی که یک دیدار کمتر نسبت به سایر تیم‌ها دارند، شرایط سپاهان را چگونه می‌بیند، خاطرنشان کرد: آرزو دارم عملکرد خوب خود را ادامه بدهیم و بازی‌ها را ببریم.

سرمربی سپاهان درمورد شدت مصدومیت پیام نیازمند، نیز گفت: دچار شکستگی در استخوان روی پایش شده است.

منبع: سپاهان

625081