فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

پاسداران جدیدالورود، حافظان انقلاب اسلامی در دهه پنجم انقلاب هستند

سردار رفیعی آتانی عنوان کرد: سپاه پاسداران، چله به چله، پاسدار چهار دهه از انقلاب اسلامی بود و امروز شما پاسداران جدیدالورود، صاحبان دهه پنجم انقلاب هستید که باید با اقتدار، پاسدار حریم انقلاب اسلامی باشید.
تصویر پاسداران جدیدالورود، حافظان انقلاب اسلامی در دهه پنجم انقلاب هستند

به گزارش سایت خبری پرسون، از قزوین؛ سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در دیدار نوروزی با پاسداران جدید جذب شده قبل از اعزام به آموزش، ضمن تبریک و شادباش ایام نوروز و آرزوی قبولی طاعات بیان کرد: خوشحالیم که در سال جدید در جمع پاسداران جدیدالورود به سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین هستیم.

وی با بیان خاطراتی از روزهای اولیه ورود خود به سپاه پاسداران گفت: اشتیاق زیادی بری پوشیدن لباس سپاه داشتم و این لباس برای من مقدس بود و با این اشتیاق وارد سپاه پاسداران شدم. در همان لحظه اول که لباس مقدس سپاه را به تن کردم، نیت کردم و از همان لحظات اولیه دعای پرمحتوای امیرالمومنین با این مضمون را تا امروز سرلوحه کار خود قرار دادم؛«خدایا! مرگ مرا، تحت امر ولی خودت قرار بده، با جمعی از اولیا خودت».

سردار رفیعی آتانی اظهار کرد: امروز جمع شکل گرفته شما نیز که لباس مقدس سپاه را بر تن کردید همان جمع اولیا است و از خداوند بخواهید که پاسداری شما را تحت امر ولی خود رقم بزند. برای خود مشخص کنید که قرار است از چه چیزی پاسداری کنید.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: این موضوع جزو مطالبه تصریحی مقام معظم رهبری از ماست که اولا؛ بدانیم و بشناسیم که از چه چیزی پاسداری می کنیم. ما پاسدار انقلاب اسلامی هستیم پس باید انقلاب را بشناسیم. هرروز دشمنان انقلاب پیچیده تر می شوند و به فراخور عمق نفوذ انقلاب اسلامی در دنیا، حوزه عمل شما پیچیده تر می شود.

وی افزود: دوما؛ تاریخ انقلاب را بدانیم. یعنی عواملی که موجب پیروزی انقلاب اسلامی شد را بشناسیم. سوما؛ نیروی تراز انقلاب اسلامی شوید. اگر غیر از باشد، شأن شما در حد یک شخصی است که راس ساعت در محل کار حضور می یابد و راس ساعت از محل کار خارج می شود.

سردار رفیعی آتانی تصریح کرد: برای پاسداران انقطاع از دنیا زود اتفاق می افتد، چرا که در میدان‌های مجاهدت قرار دارند. پاسدار در مسیر مجاهدت، همه عمر در شب قدر به سر می برد.

وی اضافه کرد: یاران سیدالشهدا در عرصه تقابل با لشگر یزید، هر چه به نبرد نزدیک تر می شدند پرفروغ تر می شدند. هرچه نبرد سخت تر می شود، تمثیل درونی «ابراهیمی» می یابید و این جایگاه شماست زمانی که لباس پاسداری بر تن می کنید. این منصب بزرگ پاسداری، چهل هزار کادر شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

سردار رفیعی آتانی در پایان گفت: در دوران جنگ با شهادت چهل هزار پاسدار، یک نسل سپاه، به مقام شهادت نائل شدند. سپاه پاسداران، چله به چله، پاسدار چهار دهه از انقلاب اسلامی بود و امروز شما پاسداران جدیدالورود، صاحبان دهه پنجم انقلاب هستید که باید با اقتدار، پاسدار حریم انقلاب اسلامی باشید.

منبع: پُرسون

624701