شکایت رسمی رئال مادرید از هواداران بارسلونا و اتلتیکو مادرید

رئال مادرید از هواداران اتلتیکومادرید و بارسلونا رسما شکایت کرد و از دادستانی اسپانیا خواست تا برای مقابله با توهین‌های نژادپرستانه علیه وینیسیوس جونیور اقدام کند.
تصویر شکایت رسمی رئال مادرید از هواداران بارسلونا و اتلتیکو مادرید

به گزارش سایت خبری پرسون، رئال مادرید به دلیل شعارهای نژادپرستانه هواداران اتلتیکومادرید و بارسلونا علیه وینیسیوس جونیور، به دادستانی اسپانیا شکایت کرد. مهاجم لوس‌بلانکوس نیز در رسانه‌های اجتماعی از یوفا درخواست کرد تا در مورد پخش ویدیوهای آنلاین در اواسط هفته اقدام کند.

در آخرین مورد از توهین‌های نژادپرستانه هواداران اتلتیکو به این ملی‌پوش برزیلی، فیلمی از هواداران این تیم قبل از بازی در لیگ قهرمانان اروپا با اینتر منتشر شد که شعار می‌دادند وینیسیوس شامپانزه است. در کنار ویدیوهای ضبط شده در خارج از استادیوم متروپولیتانو در مادرید، کلیپ‌های مشابهی نیز از طرفداران بارسلونا پیش از بازی با ناپولی در استادیوم المپیک لوئیس کمپانیس منتشر شده است.

این بازیکن ۲۳ ساله در دو سال گذشته بارها و بارها مورد اذیت و آزار قرار گرفته و گفته می‌شود تعداد این آزارها به ۲۰ مورد رسیده و رئال مادرید اکنون اعتراضات خود را تشدید کرده است. باشگاه در بیانیه رسمی از دادستان‌های ایالتی خواست که برای شناسایی این افراد در هر دو استادیوم، از ویدیوهای ضبط شده توسط نیروهای امنیتی استفاده کنند. همچنین از پلیس محلی مادرید و بارسلونا خواسته می‌شود تا شواهدی از هرگونه اقدام مجرمانه را ارائه دهد.

منبع: تسنیم

614273