فال روزانه چهارشنبه ۲۳ اسفند1402

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید.
تصویر فال روزانه چهارشنبه ۲۳ اسفند1402

به گزارش سایت خبری پرسون، برای مطلع شدن از وقایع جالب و جذاب پیش روی خود با همراه شوید.

فال روزانه واقعی شخصی متولدین ۲۲ اسفند:

فال روز تولد: شما اهداف بلند مرتبه ای در سر دارید پس برای رسیدن به آنها عجله نکنید. اگر با برنامه ریزی و قدم به قدم پیش روید، موفقیت شما در انتهای سال حتمی خواهد بود. امروز که تولدتان است، دوست دارید هزار کار را با هم انجام دهید اما خب زمان تان محدود است پس آنچه را که تنها دلتان می خواهد، بدون توجه به عقل تان، انتخاب کنید. اگر چه تا به حالدر رفتارهای خود بی پروا بوده اید، حال زمان آن است که با احتیاط بیشتری قدم بردارید. در ماه خرداد خبرهای خوبی به شما می رسد که نتیجه تلاش های چند وقت اخیرتان است. خدا را بابت داتشه هایتان شکر کنید. برای رابطه عاطفی تان بیشتر زمان بگذارید. قبل از هر کاری با شریک زندگی تان مشورت کنید تا رابطه تان صمیمی تر از قبل شود. مجردها هم در ماه اردیبهشت با فردی وارد رابطه ای جدید می شوند. اما برای تصمیم گیری های جدی باید به خودشان زمان دهند. ماه مهر در سالی که پیش رو دارید، بهترین ماه شما خواهد بود.

♈ فال روزانه متولدین فروردین

امروز باید برای تغییر شرایط آماده باشید. برای رسیدن به خواسته‌هایتان باید به خودتان فرصت و زمان بدهید باید بدانید که هیچ چیزی به این راحتی‌ها که فکر می‌کنید به دست نخواهد آمد. سعی کنید بین خواسته و توانایی خود تعادل داشته باشید. امروز ممکن است در روابط عاطفی‌تان مشکلات غیر منتظره‌ای به وجود بیاید، سعی کنید در اسرع وقت مشکلات بین خود و شریک‌تان را از میان بردارید. امروز ممکن است از نظر شغلی به خودتان خیلی سخت بگیرید تا زمانی که خطایی مرتکب نشده‌اید، همه چیز طبق خواسته تان پیش خواهد رفت اگر مرتکب اشتباهی نشوید. در مورد مسائل مالی امروز تحت فشار خواهید بود. برای برداشتن گام‌های بلند باید فعلاً منتظر بمانید.

متولد : نوزاد طبیعت

سمبل : قوچ

شعار : من هستم

ستاره حاکم : مارس (مریخ)

عنصر وجود : آتش

شخصیت : کاردینال

فلز وجود : آهن

سنگ خوش یمن : الماس ، یاقوت

رنگ محبوب : قرمز ، صورتی روشن

عدد خوش یمن : ۹

گل محبوب : رز سرخ

روز مبارک : سه شنبه

♉ فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز سعی کنید در برخورد با چالش های پیش رو خویشتنداری بیشتری از خود نشان دهید. باید اولویت‌های خود را به درستی انتخاب کنید. تا زمانی که اشتباهی نداشته باشید همه چیز را همانطور که می‌خواهید پیش خواهید برد. سعی کنید روی نقاط قوت خود بیشتر تمرکز کنید. امروز در روابط عاطفی‌تان با مشکلات جزئی مواجه خواهید بود که به راحتی می‌توانید به آنها غلبه کنید. برای پایان دادن به مشکلات باید گام‌های قوی‌تر و استوارتری بردارید. امروز روزی است که برای مقابله با هر چالشی آماده هستید و در زندگی کاری خود از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهید کرد و شانس بالایی دارید تا اوضاع را به نفع خود تغییر دهید.

متولد : طفل شیرخوار طبیعت

سمبل : گاو نر

شعار : همه چیز مال من است

ستاره حاکم : ونوس (زهره)

عنصر وجود : خاک

شخصیت : ثابت

فلز وجود : مس

سنگ خوش یمن : یاقوت کبود

رنگ محبوب : آبی آسمانی ، صورتی ، بنفش

عدد خوش یمن : ۶

گل محبوب : رز صورتی

روز مبارک : جمعه

♊ فال روزانه متولدین خرداد

امروز همه چیز مطابق خواسته‌تان پیش خواهد رفت به شرطی که مطابق برنامه ریزی خود عمل کنید. کمی به زمان نیاز دارید تا قدم‌هایی که فکر می‌کنید درست هستند را بردارید. سعی کنید در زندگی عاشقانه و رابطه عاطفی خود کمی صبورتر باشید به حل شدن کامل موقعیت‌های پیچیده نزدیک شده اید. امروز زمان مناسبی برای اشتباه کردن نیست هرچقدر هم که این اشتباه از دید شما کوچک و قابل چشم پوشی باشد. نیاز به کنترل امور مالی‌تان دارید. در مورد وضعیت مالیتان ابهام‌هایی وجود دارد باید سعی کنید از تناقضات اجتناب کنید.

متولد : کودک طبیعت

سمبل : دوقلوها

شعار : من فکر میکنم

ستاره حاکم : مرکوری (عطارد)

عنصر وجود : هوا

شخصیت : راوی

فلز وجود : جیوه

سنگ خوش یمن : زمرد کبود

رنگ محبوب : زرد ، سبز ، آبی

عدد خوش یمن : ۵

گل محبوب : کاملیا

روز مبارک : چهارشنبه

♋ فال روزانه متولدین تیر

امروز باید به یاد داشته باشید که انجام اقدامات مناسب با شرایط از همه نظر مهمتر باشد گام به گام پیش رفتن بسیار مهم است. در طول روز ممکن است مشکلاتی در مورد وضعیت مالی شما ایجاد شود باید مرحله به مرحله جلو روید و حلش کنید در امور کاری و شغلی سعی کنید محتاط تر باشید و از موقعیت‌های پیچیده و دارای ریسک دوری کنید. حضور فزدی در زندگی تان برای شما پر از خیر و برکت خواهد بود. بهتر است پیش نیاز کاری را هر چه زودتر فراهم کرده تا درگیر غافلگیرهای آتی نشوید. از شخصی حرفی را خواهید شنید که برایتان پر از نشانه مهم است. است.

متولد : تازه بالغ طبیعت

سمبل : خرچنگ

شعار : من احساس میکنم

ستاره حاکم : ماه

عنصر وجود : آب

شخصیت : کاردینال

فلز وجود : نقره

سنگ خوش یمن : مروارید

رنگ محبوب : سایه ای از رنگهای خاکستری و آبی و سبز

عدد خوش یمن : ۲

گل محبوب : بنفشه ، لی لی

روز مبارک : دوشنبه

♌ فال روزانه متولدین مرداد

باید به یاد داشته باشید که ترجیحات و انتخاب های شخصی شما می‌تواند از هر نظر تعیین کننده و مهم باشد سعی کنید زیاد روی منفی‌ها تمرکز نکنید و کمی مثبت اندیش باشید. به خاطر داشته باشید که برای رسیدن به خواسته هایتان که فکر می‌کنید برایتان دردسترس هستند به زمان بیشتری نیاز دارید. در طول روز سعی کنید از هرج و مرج دوری کنید. امروز ممکن است مشکلات غیرمنتظره‌ای در رابطه‌ عاطفی تان ایجاد شود تا زمانی که بتوانید با آرامش بیشتری در مورد آن فکر کنید به خود و طرف مقابلتان فرصت بدهید. همه چیز شانس این را خواهد داشت که بهتر شوند.

متولد : جوان طبیعت

سمبل : شیر

شعار : من اراده میکنم

ستاره حاکم : خورشید

عنصر وجود : آتش

شخصیت : ثابت

فلز وجود : طل

سنگ خوش یمن : یاقوت زرد

رنگ محبوب : رنگهای غروب خورشید

عدد خوش یمن : ۱

گل محبوب : آفتابگردان

روز مبارک : یکشنبه

♍ فال روزانه متولدین شهریور

امروز سعی کنید متناسب با شرایط قدم بردارید شما می‌خواهید همه چیز به ترتیبی که می‌خواهید اتفاق بیافتد اما باید بدانید که این کار به این راحتی که فکر می‌کنید نخواهد بود. باید به خودتان زمان و فرصت بیشتری بدهید تا اقدامات موثرتر برای رسیدن به نیتتان انجام دهید. امروز در روابط عاطفی خود سعی کنید جانب انصاف را رعایت کنید. از موقعیت‌های پیچیده جلوگیری کنید و آهسته و با حوصله پیش بروید در مورد مسائل کاری و شغلی امروز خودتان را تحت فشار خواهید دید. امروز اتفاقات جدیدی در رابطه با وضعیت مالی شما نمایان می‌شود و می‌توانید به هر آنچه که می‌خواهید برسید.

متولد : بالغ طبیعت

سمبل : فرشته

شعار : من تجزیه و تحلیل میکنم

ستاره حاکم : ولکان و مرکوری

عنصر وجود : خاک

شخصیت : راوی

فلز وجود : پلاتین

سنگ خوش یمن : عقیق سبز

رنگ محبوب : سایه ای از خاکستری ، سبز ، نقره ای

عدد خوش یمن : ۵

گل محبوب : Forgetmenot

روز مبارک : چهارشنبه

♎ فال روزانه متولدین مهر

امروز ممکن است با موقعیت‌های روبرو شوید که به آن عادت نداشتید برای پایان دادن به مشکلات این چند وقت اخیر به زمان بیشتری نیاز دارید و بهتر است قدم به قدم پیش بروید. ممکن است تغییراتی در افکار و عقایدتان به وجود بیاید، اشتباه نکنید شما از جانب درستی به قضیه نگاه نمی کنید. امروز در روابط عاطفی‌تان سعی کنید روی نقاط ضعف و منفی طرف مقابلتان اغراق نکنید. امروز بیش از حد نگران چالش های پیش رو در سال جدید هستید شما استعداد و توانایی های خود را فراموش کرده اید!! در مورد مسائل ممکن است مشکلات جزئی داشته باشید که به مرور زمان رفع خواهد شد.

متولد : با آرمان ازدواج

سمبل : ترازو

شعار : من تعادل برقرار میکنم

ستاره حاکم : ونوس (زهره)

عنصر وجود : هو

شخصیت : کاردینال

فلز وجود : مس درخشان

سنگ خوش یمن : الماس ، اوپال

رنگ محبوب : بژ ، قهوه ای

عدد خوش یمن : ۶

گل محبوب : رز سفید

روز مبارک : جمعه

♏ فال روزانه متولدین آبان

امروز شاید خودتان را ناتوان و تحت فشار حس کنید، اما خبر خوب این است شرایط به گونه ای پیش خواهد رفت که اوضاع کاملا بر وفق مرادتان خواهد شد. امروز شریک احساسی تان به توجه شما نیاز دارد، اگر فشار کاری و چالش های این روزها باعث شده، کمتر به مسائل عاطفی خود توجه کنید، احتمال این که با مشکلاتی در این رابطه مواجه شوید. زیاد خواهد بود بهتر است در اسرع وقت به آن رسیدگی کنید. امروز احتمال دارد در مورد مسائل مالی و مادی تحولات جدیدی به وجود بیاید شما در حال گذارندن دوره‌ای هستید که باید کمی بیشتری صرفه جویی داشته باشید.

متولد : با آرمان …

سمبل : عقرب

شعار : من آرزو میکنم

ستاره حاکم : پلوتو

عنصر وجود : آب

شخصیت : ثابت

فلز وجود : آهن

سنگ خوش یمن : سیلیس

رنگ محبوب : قرمز تیره

عدد خوش یمن : ۹

گل محبوب : ارکیده ، رازقی

روز مبارک : سه شنبه

♐ فال روزانه متولدین آذر

امروز شما این شانس را دارید که در همه مسائل و شرایط به طور موثری توانایی ها و استعداد های خود را به اطرافیان نشان دهید. نباید اجازه دهید موقعیت‌های پیچیده مانع شما برای رسیدن به نیتتان شوند. البته بایستی کمی تغییر در دیدگاه خودتان ایجاد کنید. رابطه عاطفیتان، حرارت اولیه را ندارد و کمی دچار سردی و سکون شده اید. اگر در رابطه هستید حتما به همسر خود بگویید که دوستش دارید، این جمله واقعا معجزه‌ می کند. یک رابطه عاطفی و عاشقانه همواره به پشتیبانی و حمایت نیاز دارد. سرد شدن رابطه عاشقانه شما را با چالش های زیادی مواجه میکند پس حتما با آن توجه داشته باشید.

متولد : با آرمان کسب اطلاعات

سمبل : اسب با سیمای انسان

شعار : من میبینم

ستاره حاکم : ژوپیتر (مشتری)

عنصر وجود : آتش

شخصیت : راوی

فلز وجود : قلع

سنگ خوش یمن : فیروزه

رنگ محبوب : ارغوانی

عدد خوش یمن : ۳

گل محبوب : میخک

روز مبارک : پنج شنبه

♑ فال روزانه متولدین دی

امروز باید به از پیش به فکر خودتان باشید و سعی کنید از افکار منفی فاصله بگیرید. محدودیت‌های بیش از حد در روابط عاطفی‌تان هیچ سودی برای شما نخواهد داشت، باید کمی بیشتر به طرف مقابلتان فضا بدهید. بهتر است برای یک سفر چند روزه برنامه ریزی کنید. سخاوت همیشگی شما امروز در اوج خود قرار دارد و این موضوع باعث خواهد که عشقتان را به شدت تحت تأثیر قرار دهید. امروز اخباری به دستتان خواهند رسید که در نتیجه فکر کردن به این اخبار تصمیمی خواهید گرفت که می توانند مسیر زندگی شما را به طور کلی تغییر دهد.

متولد : با آرمان تجربه کردن

سمبل : بز

شعار : من به کار میگیرم

ستاره حاکم : ساترن (زحل)

عنصر وجود : خاک

شخصیت : کاردینال

فلز وجود : سرب

سنگ خوش یمن : عقیق رنگارنگ

رنگ محبوب : سیاه ، قهوه ای

عدد خوش یمن : ۸

گل محبوب : ماگنولی

روز مبارک : شنبه

♒ فال روزانه متولدین بهمن

امروز سعی کنید در رابطه با همه مسائل دقت و توجه بیشتری داشته باشید تا زمانی که بتوانید به اصول خود پایبند باشید، همه چیز می‌تواند طبق خواسته‌تان پیش برود. موفق شما کاملا به خود شما بستگی دارد. در کسب و کارتان ثابت قدم باشید و با صبوری چالش ها را پشت سر بگذارید، بین درآمد و هزینه‌های خود تعادل ایجاد کنید وگرنه به مشکل برخواهید خورد. اتفاقی در شرف وقوع است که غافلگیرتان می کند. بهتر است برای هر موقعیتی آماده باشید. پیشنهادی به شما می شود، در جواب دادن عجله نکنید.

متولد : با آرمان ایده آلیستی

سمبل : مرد و دلو

شعار : من میدانم

ستاره حاکم : اورانوس

عنصر وجود : هو

شخصیت : ثابت

فلز وجود : اورانیوم

سنگ خوش یمن : یاقوت کبود

رنگ محبوب : آبی آسمانی

عدد خوش یمن : ۴

گل محبوب : نرگس

روز مبارک : شنبه

♓ فال روزانه متولدین اسفند

امروز احتمال دارد سوء تفاهم‌های جزئی در رابطه عاشقانه تان بوجود بیاید. توجه به این موضوع اولویت بیشتری نسبت به بقیه مسائل خواهد داشت. باید روی رابطه خود تمرکز کنید. امروز در مدیریت منابع مالیتان کمی محتاط‌تر باشید روزی است که باید از هزینه‌های بیهوده دوری کنید. شما با شور و شوق غیر قابل وصفی در انتظار سال جدید هستید و اطمینان خاطر دارید که هیچ حد و مرزی برای شما و توانایی هایتان وجود نخواهد داشت. شما به هدف خود ایمان دارید به طوری که از هیچ چیز هراس ندارید و تمام تلاش و توان خود را صرف رسیدن به آن خواهید کرد.

متولد : با آرمان تفویض

سمبل : ماهی

شعار : من باور دارم

ستاره حاکم : نپتون

عنصر وجود : آب

شخصیت : راوی

فلز وجود : تشعشعی از فلزات مصنوعی

سنگ خوش یمن : زمرد

رنگ محبوب : سایه آبی و سبز دریایی

عدد خوش یمن : ۷

گل محبوب : لی لی ، بنفشه

روز مبارک : پنجشنبه

منبع: تصویر زندگی

613926