نظر علی دایی درباره برنده دربی پایتخت

علی دایی بیان کرد: هر دو تیم تا این‌جای کار موفق عمل کرده‌اند و این که در کمترین فاصله امتیازی ممکن با هم قرار دارند، نتیجه بازی فردا می‌تواند جدول رده‌بندی را تحت تأثیر قرار بدهد.
تصویر نظر علی دایی درباره برنده دربی پایتخت

به گزارش سایت خبری پرسون، علی دایی سرمربی و بازیکن پیشین پرسپولیس در آستانه شهرآورد پیرامون این بازی گفتگویی را انجام داد و در ابتدا توضیح داد: این صحبت ابتدایی و همیشگی است که نتیجه و عمل‌کرد دو تیم پیش از شروع این بازی به هیچ‌وجه قابل پیش‌بینی نیست. همیشه هر تیمی که از لحاظ روحی و روانی در شرایط آمادگی بهتری قرار داشته، موفق به کسب بهترین نتیجه ممکن شده است. برای فردا هم همین روند حاکم خواهد بود. امروز آخرین تمرین دو تیم پیش از بازی خواهد بود.

وی افزود: آخرین فرصت برای رسیدن به آرامش مطلوب پیش از بازی و تمرکز کامل روی فرامین تاکتیکی و فنی مربیان برای بازی فردا و حضوری با توان صد درصد در مستطیل سبز.

مهاجم پیشین پرسپولیس و آقای گل لیگ دوم حرفه‌ای در خصوص شانس پیروزی در شهرآورد عنوان کرد: هر دو تیم تا این‌جای کار موفق عمل کرده‌اند و این که در کمترین فاصله امتیازی ممکن با هم قرار دارند، نتیجه بازی فردا می‌تواند جدول رده‌بندی را تحت تأثیر قرار بدهد.

دایی ادامه داد: با بازگشت عیسی آل‌کثیر و خریدهای موفقی که مدیریت باشگاه انجام داده کفه ترازو در بازی فردا به سمت پرسپولیس سنگینی می‌کند. ضمن این که بهبودی وحید امیری و بازگشت این بازیکن موثر به شرایط بازی هم دست کادرفنی پرسپولیس را برای چینش یک ترکیب ایده‌آل‌تر باز می‌گذارد. با این شرایط اگر پرسپولیسی‌ها باهوش و خوب عمل کنند می‌توانند تیم پیروز دربی ۱۰۳ باشند.

سرمربی سابق پرسپولیس با اشاره به حساسیت جدولی این بازی اظهار داشت: به خاطر فاصله ۳ امتیازی دو تیم، استقلال با نتیجه مساوی هم می‌تواند در صدر باقی بماند. اما پرسپولیس نیاز مبرم به پیروزی در این دیدار و کسب ۳ امتیاز آن دارد تا خودش را به صدر بیش از پیش نزدیک بکند.

او در پایان گفت: هر دو تیم برای بازی فردا کار سختی پیش‌رو دارند. تیمی که به دنبال ۳ امتیاز است، باید از لحاظ روحی و روانی در بالاترین و بهترین سطح ممکن خود باشد. با این حال باز فکر می‌کنم با توجه به شرایط و داشته‌ها، کفه ترازو در دربی ۱۰۳ به سود نفع پرسپولیس سنگینی می‌کند.

منبع: همشهری انلاین

613882

مطالب مرتبط