مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس خبر داد:

با کمبود 1000 خانه عالم در فارس روبه رو هستیم

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: استان فارس بیش از 1000خانه عالم کم دارد و با اختصاص اعتبارات لازم در صدد رفع این معضل هستیم.
تصویر با کمبود  1000 خانه عالم در فارس روبه رو هستیم

به گزارش سایت خبری پرسون، از فارس؛ حجت الاسلام حسن قانع امروز در جمع خبرنگاران به تشریح برنامه‌های ماه مبارک رمضان پرداخت، و اظهار داشت: برگزاری هزار نشست‌ تفسیر، روخوانی و جزء خوانی قرآن کریم در اماکن مذهبی، تکیه‌ها و تشکل‌های قرآنی در قالب گفتمان سازی زندگی با آیه‌ها، 75 نشست با حضور قاریان برجسته کشوری و ممتاز استانی در مساجد وکیل و نصیرالملک از جمله برنامه‌های ماه مبارک رمضان است.

وی خاطر نشان کرد: تبدیل دروازه قرآن به نماد فرهنگی مذهبی‌ با کمک شهرداری و میراث فرهنگی، ایجاد بستری مناسب برای برپایی اقامه نماز جماعت در اماکن و فضاهای عمومی، استفاده ا‌ز ظرفیت‌های فرهنگی، ادبی، معنوی برای مقابله با استکبار جهانی و رژیم صهیونستی غاصب و نیز بر پایی روز جهانی قدس به صورت ویژه و بیش از 40 مؤلفه برای ارزیابی توانمندی‌های مساجد از دیگر برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی است.

همچنین در ادامه نشست رییس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات استان فارس افزود: اجرای طرح 30 شب 30 محله با محوریت زندگی با آیه‌ها، جزء خوانی قرآن کریم در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، برگزاری سلسله نشست‌های شورای قرآنی با هدف توسعه فرهنگ دینی و مذهبی در میان اقشار مختلف جامعه مهم‌ترین رویکرد سازمان تبلیغات اسلامی است.

سید حمید موسوی ابراز داشت: برگزاری فعالیت‌ها در ماه مبارک رمضان حول محور حضور مردم در طرح زندگی با آیه‌ها با سابقه فرهنگی و دینی از دیگر برنامه‌های در دست اجرا است.

613843