فال تاروت فردا سه شنبه 22 اسفند 1402/ فال تاروت پیشگویی آینده

در این بخش فال تاروت روزانه (امروز و فردا) تاریخ سه شنبه 22 اسفند سال 1402 (پیشگویی آینده و فردا) را ارائه کرده ایم با ما همراه باشید.
تصویر فال تاروت فردا سه شنبه 22 اسفند 1402/ فال تاروت پیشگویی آینده

به گزارش سایت خبری پرسون، این نوع فال از زمان های قدیم رواج داشته و در تمدن های کهن مانند مصر و ایران طرفدار داشت. این نوع پیشگویی ها توسط بزرگانی همچون Nostradamus (نوستراداموس) انجام گرفته و چندین سال بعد از آن، همان اتفاقات افتاد و باعث شد خیلی ها به پیشگویی و طالع بینی باور داشته باشند. به همین جهت در این بخش فال تاروت روزانه را هر روز ارائه می کنیم که امیدواریم مورد توجه شما قرار بگیرد. فال تاروت Tarot Horoscopes یکی از فال های بسیار قدیمی است که یکی از روش های پیشگویی می باشد. این فال در زمان قدیم بیشتر مورد توجه اشراف و نجیب زادگان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط که پادشاهان ممنوع کرده بودند، کاری سخت بود. امروز هم افرادی که به تاروت مسلط باشند حتما از شما هزینه های زیادی دریافت خواهند کرد که ما در این بخش به صورت رایگان فال روزانه تاروت را ارائه می کنیم.

تاروت بسته کارت بازی است که از اواسط قرن پانزدهم میلادی در مناطقی از اروپا برای انجام بازی هایی مانند تاروت فرانسوی، تاروت ایتالیایی و Königrufen اتریشی استفاده می شد. در اواخر قرن هیجدهم میلادی، بعضی از انواع تاروت به عنوان روشی برای پیشکویی و دست یابی به اهداف غیبی و اسرارآمیز، از طریق خواندن کارت ها و فال گیری با ورق استفاده می شد.

♈ فال تاروت روزانه برای افراد متولد فروردین

کارت تاروت: برج

تغییر بزرگی در راه است و ممکن است سریع و بدون درد باشد. گاهی اوقات زندگی همه چیز را تغییر می دهد زیرا ممکن است در مقابل آن مقاومت کرده باشید!

تازگی و چیزهای جدید را در آغوش بگیرید و ببینید در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

♉ فال تاروت روزانه برای افراد متولد اردیبهشت

کارت تاروت: هشت شمشیر

ممکن است ببینید با شخصی به گونه ای رفتار می شود که می دانید منصفانه نیست. به جای ساکت ماندن، با آن شخص صحبت کنید. ببینید چه احساسی دارد. بگذارید بداند که شما به او اهمیت می دهید.

مطلب مشابه: فال حافظ امروز

♊ فال تاروت روزانه برای افراد متولد خرداد

کارت تاروت: پنج شمشیر (وارونه)

زمان آن فرا رسیده است که به مراقبت از خود بپردازید. شما می توانید کارهایی را برای خود انجام دهید که از درون و بیرون احساس خوبی به شما بدهد.

اجازه ندهید روزی بدون انجام کاری که از آن لذت می برید بگذرد. حتی اگر این کار، به سادگی تماشای یک فیلم و خوردن یک کاسه بزرگ پاپ کورن باشد!

♋ فال تاروت روزانه برای افراد متولد تیر

کارت تاروت: شوالیه شمشیر

شما می دانید چه می خواهید، پس آن را دنبال کنید. برای رسیدن به هدف نیازی به اجازه دیگران ندارید. اگر می بینید که رویایتان به حقیقت می پیوندد، پس می توانید به آن برسید. خودتان را باور کنید.

♌ فال تاروت روزانه برای افراد متولد مرداد

کارت تاروت: ارابه (وارونه)

دست نکشید! امروز ممکن است سخت تر از آن چیزی باشد که انتظار دارید. اما وقتی بمانید و تسلیم نشوید، داستانی باورنکردنی برای به اشتراک گذاشتن با دیگران خواهید داشت.

فقط در صورتی تسلیم شوید که مطمئن باشید نمی توانید پیروز شوید. اما با توجه به اینکه یک فروردینی هستید، یا پیروز خواهید شد، یا از تلاش خواهید مرد!

♍ فال تاروت روزانه برای افراد متولد شهریور

کارت تاروت: یک چوبدست

شما سریعا از زمین بلند می شوید! درست لحظه ای که احساس می کنید باید همه چیز را رها کنید و شکست را بپذیرید، چیزی به شما می گوید که باید جسورانه تر از قبل، رو به جلو ادامه دهید. رسیدن به نتیجه نهایی سخت است، اما شما با جسارت این کار را انجام می دهید.

♎ فال روزانه تاروت کبیر برای افراد متولد مهر

کارت تاروت: نوباوه سکه

شما ایده های فوق العاده ای دارید. شما امروز مغز متفکر خانواده هستید. ممکن است متوجه شوید که می توانید به راحتی یک راه حل را از میان بسیاری دیگر انتخاب کنید. دیگران امروز به قضاوت شما اعتماد دارند.

♏ فال تاروت روزانه کبیر برای افراد متولد آبان

کارت تاروت: پنج چوبدست

شما باید به بودجه خود فکر کنید. اگر مراقب نباشید، بدهکاری گریبان شما را خواهد گرفت.

شما با بودجه بندی و مدیریت هزینه ها می توانید با هر مشکلی مقابله کنید. آنچه از نظر مالی نیاز دارید را در نظر بگیرید و آن را هوشمندانه تنظیم کنید.

♐ فال تاروت روزانه کبیر برای افراد متولد آذر

کارت تاروت: دو سکه

شما باید یک پروژه را دقیق تر مدیریت کنید. ممکن است این فرآیند زمان بر باشد، اما چشمان تان به پاداش نهایی است. کمی توجه بیشتر در حال حاضر می تواند به معنای نبود مشکل، یا کمتر شدن مشکل برای بعد باشد.

♑ فال تاروت روزانه برای افراد متولد دی

کارت تاروت: ده جام (وارونه)

همیشه می توانید بفهمید که یک دوست چه زمانی غمگین است. زمانی که پیامی نمی دهد و تماسی نمی گیرد!

امروز با آن شخص تماس بگیرید تا بفهمد که چقدر دوستش دارید. شنیدن این حرف از زبان یک دوست خوب می تواند به یک دنیا بیارزد.

♒ فال تاروت روزانه برای افراد متولد بهمن

کارت تاروت: شش جام

همین چیزهای کوچک در زندگی است که آن را شیرین می کند. از چیزهای کوچکی که شما را به یاد دوران معصومانه کودکی می اندازد لذت ببرید. بستنی بخورید؛ آدامس بجوید؛ به دنبال رنگین کمان باشید و تفریح کنید!

♓ فال تاروت روزانه برای افراد متولد اسفند

کارت تاروت: شش چوبدست

یک پاداش خوب به شما می رسد. مردم سخت کوشی و تلاش شما را تشخیص می دهند. بابت سرمایه گذاری زمان و انرژی خود، پاداش خوب و ارزشمندی دریافت خواهید کرد. خوش به حال تان!

منبع: روزانه

613697