اقدام عجیب سرمربی رم علیه سردار آزمون

جالوروسی در شبی که توانست در دقیقه 5+90 و ثانیه‌های پایانی به گل تساوی در زمین فیورنتینا دست پیدا کند، سردار آزمون را جزو چهار بازیکن تعویضی خود نداشت.
تصویر اقدام عجیب سرمربی رم علیه سردار آزمون

به گزارش سایت خبری پرسون، سردار آزمون پس از اینکه برای نخستین بار در دوران حضورش در رم با نظر دنیله ده‌روسی در دیدار هفته بیست و ششم سری آ ایتالیا مقابل تورینو در ترکیب قرار گرفت و در حالی که 65 دقیقه بازی کرد و تیمش به برتری رسید، شرایط عجیبی را برای سومین بازی پیاپی پشت سر گذاشت و در دو مسابقه به طور کامل نیمکت نشین بود.

تیم فوتبال آ اس رم در شرایطی از ساعت 23:15 یکشنبه شب در استادیوم آرتمیو فرانکی به مصاف فیورنتینا رده هشتمی رفت و دیدارش در هفته بیست و هشتم سری آ ایتالیا را برگزار کرد و در لحظات پایانی به تساوی 2 بر 2 رسید که سردار آزمون را علی‌رغم نیاز مبرم برای کسب پیروزی و گلزنی در بازی نداشت.

جالوروسی در شبی که توانست در دقیقه 5+90 و ثانیه‌های پایانی به گل تساوی در زمین فیورنتینا دست پیدا کند، سردار آزمون را جزو چهار بازیکن تعویضی خود نداشت و ستاره ایرانی رم برای دومین بازی پیاپی در سری آ ایتالیا نیمکت‌نشینی را تجربه کرد.

سردار آزمون که سه شب قبل از این دیدار و در مسابقه رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا مقابل برایتون انگلیس حضور کوتاه مدت از دقیقه 88 در زمین داشت، بازهم در رقابت‌های سری آ ایتالیا به میدان نرفت و در شب تساوی تیمش مقابل فیورنتینا از روی نیمکت نظاره‌گر بازی تیمش بود.

ستاره ایرانی رم با وجود اینکه تیمش نیاز جدی به گلزنی در لحظات پایانی داشت و از سوی دیگر روملو لوکاکو، پائولو دیبالا و استفان الشراوی موفق به باز کردن دروازه فیورنتینا نشدند، با تصمیم عجیب دنیله ده‌روسی به طور کامل نیمکت نشین بود و برای دومین هفته پیاپی در سری آ ایتالیا شرایط غیر منتظره‌ای را تجربه کرد.

سردار آزمون که در 16 مسابقه این فصل سری آ ایتالیا به میدان رفته و دو گل به ثمر رسانده و در جام حذفی هم یک پاس گل داده، همواره در زمان حضورش در زمین تاثیرگذار ظاهر شده ولی بازهم ده‌روسی به او اعتماد نکرد و این مهاجم ایرانی مقابل فیورنتینا نیمکت نشین بود.

منبع: خبرورزشی

613547

نظرات شما ( 1 نظر )

عبدالرسول |
دوشنبه 21 اسفند 140219:20
به والله آزمون حقش تو دسته یک ایران هم نیست بنظرم فقط با دلالی جابجا میشه