بهترین خبر برای پرسپولیس در آستانه دربی

بازگشت مهدی ترابی به دوران اوج، بهترین خبر برای پرسپولیس بود.
تصویر بهترین خبر برای پرسپولیس در آستانه دربی

به گزارش سایت خبری پرسون، مهدی ترابی از آن ستاره‌هاست که سرنوشت یک تیم به کیفیت و شرایط و وضعیت بازی او بستگی دارد. ترابی ستاره پرسپولیس در قهرمانی لیگ بود و وقتی یک نیم فصل به قطر رفت، هم پرسپولیس ضرر کرد و هم خود او، به گونه‌ای که حتی در بازگشت هم مدت‌ها طول کشید تا دوباره همان بازیکن سرنوشت ساز شود.

ترابی از آن بازیکنان است که اگر در تیمی جا بیفتند، حداکثر پتانسیل خود را نشان تیم را همراه خود بالا می‌کشند. ستاره‌های تکنیکی و خلاق که قدرت تغییر سرنوشت مسابقه را در یک لحظه دارند اما آنقدر حساس هستند که اگر در تیمی اوضاع بر وفق مراد آنها نباشد، دیگر قادر به ارائه آن کیفیت همیشگی نیستند.

ترابی این سال‌ها هرگاه مصدوم شده پرسپولیس به مشکل خورده و هر وقت یک مسئله بیرونی او را آزار داده، نتوانسته انتظاری که مربیان و تماشاگران از او دارند برآورده کند. کم نیستند کسانی که می‌گویند اگر مهدی ترابی در اوج باشد، پرسپولیس به تیمی غیر قابل مهار تبدیل می‌شود.

در این فصل و دور رفت پای مهدی ترابی انگار قفل شده بود. با رفتن یحیی و آمدن مربی برزیلی و تغییر تاکتیک تیم ترابی هم احیا شد و در بازی برابر فولاد یک تنه تیمش را نجات داد. ترابی گل ساخت و یک گل زد، کاری که قبلاً هم برای پرسپولیس مقابل تراکتور انجام داده بود. اما این بار برابر فولاد او علاوه بر گلزنی و گلسازی، در تمام لحظات بازی موثر بازی کرد و حضوری درخشان در زمین داشت. ترابی موتور حملات پرسپولیس بود و با این درخشش باعث نجات بیرانوند هم شد!

منبع: خبرورزشی

613390