مخالفت شدید نکونام با جدایی یک استقلالی

در فضای مجازی شایعه شده باشگاه استقلال به دنبال کاهش مدت زمان قرارداد بلانکو است، به این خاطر که دستمزد او در فصل آینده بالاست.
تصویر مخالفت شدید نکونام با جدایی یک استقلالی

به گزارش سایت خبری پرسون، گوستاوو بلانکو یکی از بازیکنان مورد علاقه جواد نکونام است و مشخصا از سوی این مربی تایید شده است. بلانکو از زمانی که به استقلال آمده در بیشتر بازی‌های این تیم در نوک خط حمله به میدان رفته و در بیشتر تغییرات در خط حمله زوج او تغییر کرده است. در حال حاضر جلال الدین ماشاریپوف در کنار بلانکو بازی می‌کند. گوستاوو زننده گل استقلال در بازی با استقلال خوزستان اگر چه کم برای آبی‌ها گل می‌زند اما در خط حمله خوب می‌جنگد، توپ گیری می‌کند و توپ را نگه می‌دارد و این همان کاری است که جواد نکونام از او در سیستم ۲-۵-۳ می‌خواهد.

کاهش مدت زمان قرارداد بلانکو البته ادعای مدیر برنامه‌های ایرانی گوستاوو است و از سوی باشگاه استقلال تایید نشده است، اما به طور حتم اگر باشگاه بخواهد چنین تصمیمی بگیرد جواد نکونام با آن مخالفت خواهد کرد.

سرمربی تیم استقلال پیش از این مخالف جدایی سعید مهری از اردوی تیمش بود اما از آنجایی که این بازیکن بند فسخ قرارداد داشت، با فعال کردن آن راهی تیم آپوئل قبرس شد.

گوستاوو مهاجم آرژانتینی استقلال سابقه بازی در لالیگا را دارد و جواد نکونام علاقمند است این بازیکن را برای فصل آینده در اختیار داشته باشد. قرارداد جواد نکونام با استقلال سه ساله است.

منبع: خبرورزشی

613348