تدابیر شدید امنیتی در آستانه ماه مبارک رمضان در فلسطین

رژیم صهیونیستی با استقرار هزاران نیروی امنیتی در قدس اشغالی، هراس از انتفاضه فلسطینی ها در ماه مبارک رمضان را به نمایش گذاشت.
تصویر تدابیر شدید امنیتی در آستانه ماه مبارک رمضان در فلسطین

به گزارش سایت خبری پرسون، مجله «دکردل» درباره هراس رژیم صهیونیستی از شکل گیری انتفاضه دیگری در ماه مبارک رمضان، نوشت: هزاران پلیس در قدس (اشغالی) مستقر شده اند و تدابیر امنیتی در آستانه ماه مبارک رمضان افزایش یافته است.

این رسانه انگلیسی زبان، افزود: اسرائیل به خاطر همزمانی ماه مبارک رمضان با جنگ غزه، نگران افزایش تنش ها در طول این ماه است.

مجله دکردل، نوشت: رسانه های اسرائیلی، ماه مبارک رمضان امسال را چالش برانگیزترین ماه مبارک رمضان در تاریخ (این رژیم جعلی) می دانند.

این رسانه غربی تصریح کرد: حضور نیروهای امنیتی از جمله شین‌بت (سازمان جاسوسی داخلی رژیم صهیونیستی) در قدس (اشتغالی) نیز به طور کامل محسوس است و این نیروها مراقبند که اوضاع قدس از کنترل خارج نشود.

در شرایطی که «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی و همچنین دستگاه امنیتی این رژیم خواهان کاهش محدودیت ها برای نمازگذاران فلسطینی در ماه مبارک رمضان هستند و افزایش تدابیر امنیتی را عامل تشدید تنش ها می دانند «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی خواهان افزایش سخت‌گیری ها علیه مسلمانان در ماه مبارک رمضان است.

منبع: ایرنا

613249