واکنش جالب کاربران فضای مجازی به دادگاه تتلو

امیر تتلو که به تازگی در دادگاه حاضر شده بود با تغییر چهره عجیبش تمامی طرفدارانش را متعجب ساخت.
تصویر واکنش جالب کاربران فضای مجازی به دادگاه تتلو

به گزارش سایت خبری پرسون، بعد از برگزاری جلسه دادگاه تتلو در حضور مادر و خواهرش، موجی از اظهار نظرات در فضای مجازی و حتی تلویزیون به راه افتاد. نظرات مختلف بود و متنوع، از حمایت های بی امان و پرمحبت از مهر مادری مادر تتلو تا چاق شدن و پیرسینگ این خواننده آن ور آبی که با وجود زندانی بودنش همچنان پابرجاست. به عقیده برخی از کاربران از قرار معلوم بقدری اوضاع بر وفق مراد تتلو بوده که حتی دست به پیرسینگش هم نخورده است. بگذریم از تمام این گفته ها و برسیم به یکی از جاب ترین واکنش ها که در میان هجمه واکنش ها، شاید فضای دیگری داشت.

یکی از کاربران فضای مجازی در واکنش به چاقی تتلو در زندان اینطور نوشت که: الان پیجای جوانه گندم و قرصای چاقی و اینا عکس تتلو رو میزارن بعدش میگن میخواهی دلیل چاق شدن تتلو رو بفهمی پیجمو فالو کن!!!!))))).

اولین جلسه رسیدگی به پرونده تتلو

دوشنبه 14 اسفند ماه 1402 بود که بعد از مدتها انتشار اخبار ضد و نقیض از امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» همچون بستری شدن این خواننده در آسایشگاه و... ف دادگاه رسیدگی به پرونده او برگزار شد. حضور مادر و خواهر تتلو در این دادگاه و ظاهر متفاوت خودش از حواشی اخبار منتشر شده بود.

منبع: نمناک

613103