مربی لاپورتا، گزینه پیشنهادی گواردیولا!

یک رسانه کاتالان ادعا کرد که رئیس باشگاه بارسلونا ترجیح می‌دهد بعد از جدایی ژاوی هرناندس یک مربی آلمانی جانشین او شود.
تصویر مربی لاپورتا، گزینه پیشنهادی گواردیولا!

به گزارش سایت خبری پرسون، نشریه اسپورت کاتالونیا در گزارشی به بررسی گزینه‌های مربیگری بارسلونا در فصل آینده پرداخته و نوشته است؛ با وجود اینکه پپ گواردیولا توصیه کرده در صورت امکان روبرتو دزربی، سرمربی تیم برایتون را استخدام کند، گزینه ارجح او یولیان ناگلسمان، سرمربی حال حاضر تیم ملی آلمان بوده و هست.

طبق ادعای اسپورت با وجود اضافه شدن نام‌های فراوان به لیست گزینه‌های جانشینی ژاوی هرناندس، لاپورتا همچنان سرمربی جوان ژرمن‌ها را بهترین گزینه می‌داند، این در حالیست که تمام تمرکز ناگلسمان کسب نتیجه با تیم ملی آلمان در یورو 2024 است.

اسپورت در ادامه می‌نویسد؛ در شرایطی که لاپورتا سبک کاری ناگلسمان را می‌پسندد، دکو مدیر ورزشی باشگاه خیلی به برگرداندن لوئیس انریکه به بارسلونا راغب است که البته این کار از استخدام سایر گزینه‌های مطرح شده بسیار سخت‌تر به نظر می‌رسد. نشریه کاتالان ادعا می‌کند که حتی با وجود آزاد شدن یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در پایان فصل، لاپورتا ناگلسمان را گزینه بهتری می‌داند. قرارداد فعلی ناگلسمان با فدراسیون فوتبال آلمان تا پایان یورو 2024 است اما اگر بارسلونا قبل از شروع جام ملت‌های اروپا بتواند با او قرارداد ببندند بدون هزینه خواهد توانست مربی محبوب لاپورتا را استخدام کند.

منبع: تسنیم

612811