فرماندار مشهد مقدس:

مردم در حماسه ۱۱ اسفند حرکت بزرگی انجام دادند

فرماندار مشهد گفت: مردم مشهد آن‌گونه در ۱۱ اسفند پای کار آمدند که ۱۷ درصد رایی که در صندوق ریخته شده بیشتر از دوره قبل در سال ۹۸ است. درصد مشارکت هم بیشتر بوده است و ۷ درصد مشارکت نسبت به سال ۹۸ افزایش داشته است.
تصویر مردم در حماسه ۱۱ اسفند حرکت بزرگی انجام دادند

به گزارش سایت خبری پرسون، محسن داوری در مراسم افتتاح دبستان ۲ کلاسه سپیده نمازی‌خواه در منطقه تبادکان مشهد که امروز ۱۵ اسفندماه، در یکی دیگر از سلسله مراسم‌ سه‌شنبه‌های افتتاح برگزار شد، با قدردانی از مردم برای شرکت در انتخابات اظهار کرد: کجای دنیا سراغ دارید مردمی را که در هر شرایطی به آرمان‌های خود پای‌بند باشند، به جز ایران. مردم همیشه مقاومت می‌کنند و پای کار هستند. نوکری این مردم افتخار است و اجر بزرگی دارد. مردم در حماسه ۱۱ اسفند حرکت بزرگی انجام دادند.

وی ادامه داد: مردم مشهد آنگونه در ۱۱ اسفند پای کار آمدند که ۱۷ درصد رایی که در صندوق ریخته شده بیشتر از دوره قبل در سال ۹۸ است. درصد مشارکت هم بیشتر بوده است. ۷ درصد مشارکت نسبت به سال ۹۸ افزایش داشته است.

فرماندار مشهد عنوان کرد: علی‌رغم اینکه همه پیش‌بینی می‌کردند مردم امسال پای صندوق‌های رای نخواهند آمد یا اگر بیایند مثل گذشته نیست، اما این اتفاق افتاد. مردم، مردم بصیری هستند. آیا آبرو، جان و مال گذاشتن برای این مردم جا ندارد؟ دارد.

داوری ادامه داد: از مردم عزیز بابت این همت تشکر می‌کنیم. امسال برگزاری انتخابات به زعم همه افرادی که تاکنون انتخابات برگزار کردند و سال‌های سال تجربه داشتند هم در شکوه هم در حضور و هم در به موقع و سالم برگزار شدن مورد تایید بود؛ لذا از دست اندرکاران نیز باید تشکر کرد. برف و باران نعمت بود اما برگزاری انتخابات را سخت کرد و بسیاری از دست اندرکاران جانفشانی کردند.

وی افزود: حاصل این تلاش‌ها بود که حماسه آفریده شد و آنها که به مجلس راه یافتند باید این اقدامات را قدر بدانند و نواقص و مشکلات کشور را با وضع قانون‌های خوب برطرف کنند.

فرماندار مشهد عنوان کرد: امسال انتخابات را به ۱۴ حوزه و ۲۳ منطقه تقسیم کردیم و کمیته مناطق ایجاد شد و ۳۸ هزار نفر دست اندرکار بودند. تعداد زیادی از محل‌های اخذ رای مدارس بودند.۶۰ درصد از عوامل اجرایی و نظارت ما را نیز پرسنل آموز ش و پروش تشکیل می‌دادند.

محمدحسین عبدالهی، مدیر آموزش وپرورش منطقه تبادکان مشهد نیز در این مراسم گفت: از ۱۰ آبان ماه سال جاری و از زمان آغاز طرح سه‌شنبه‌های افتتاح ۱۴ مدرسه و ۱۲۲ کلاس با ۱۵۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار در منطقه تبادکان افتتاح شده است. برای افتتاح مدرسه امروز نیز ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

منبع: ایسنا

612806