رونالدو در آستانه حذف از آسیا

تیم النصر در دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ ‏قهرمانان آسیا، مغلوب تیم فوتبال العین امارات شد.

تصویر رونالدو در آستانه حذف از آسیا

به گزارش سایت خبری پرسون، تیم فوتبال العین امارات در دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ ‏قهرمانان آسیا در استادیوم هزاع بن زاید، ‏میزبان النصر عربستان بود. در این بازی که از ساعت ۱۹:۳۰ آغاز شد کریستیانو رونالدو بعد از حاشیه‌های اخیر در شرایطی به میدان رفت که هواداران میزبان با سردادن شعارهایی علیه او، سعی داشتند تمرکز فوق‌ستاره پرتغالی النصر را از بین ببرند.

در دقیقه ۲۸ این دیدار، العین توسط کاکوبه گل رسید اما بعد از بررسی تصاویر کمک‌داور ویدویی، این گل مردود اعلام شد تا بازی همچنان با تساوی بدون گل دنبال شود. در ادامه و در دقیقه ۴۴، سوفیان رحیمی موفق شد دروازه النصر را باز کند تا ۴۵ دقیقه اول با برتری میزبان خاتمه یابد.

در نیمه دوم و در دقیقه ۷۲، العین یک‌بار دیگر به گل رسید اما پرچم کمک داور دوم این بازی بالا رفت تا کار به VAR کشیده شود و در نهایت با تایید تصمیم وی، نتیجه همان یک بر صفر باقی ماند. تلاش دو تیم در دقایق باقی مانده بی‌نتیجه باقی ماند تا النصر با ستاره‌های گرانقیمت خود در زمین العین شکست را پذیرا شود.

در لحظات پایانی داور ژاپنی این بازی با بررسی تصاویر کمک‌داور ویدویی آیمریک لاپورته را از زمین اخراج کرد تا النصر دقایق باقی‌ مانده را با یک بازیکن کمتر ادامه دهد. به دلیل اتلاف وقت از سوی بازیکنان العین این دیدار ۱۱ دقیقه وقت اضافه داشت اما در این دقایق هم النصر موفق به گلزنی نشد.

منبع: همشهری انلاین

612669