لاپید:

آرزوی دشمنان، ماندن نتانیاهو در قدرت می باشد

امروز (دوشنبه) رئیس جناح اپوزیسیون رژیم صهیونیستی، بار دیگر خواستار برکناری نخست‌وزیر این رژیم از سمت خود به دلیل شکست در مدیریت جنگ در نوار غزه شد.
تصویر آرزوی دشمنان، ماندن نتانیاهو در قدرت می باشد

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از خبرگزاری سما، «یائیر لاپید» رئیس جناح اپوزیسیون رژیم صهیونیستی گفت: رویای دشمنان ما این است که بنیامین نتانیاهو در سمت نخست‌وزیری باقی بماند.

لاپید گفت: نتانیاهو با راه انداختن کمپینی علیه رهبران سرویس‌های امنیتی، درصدد است تا آن‌ها را مسئول شکست هفتم اکتبر جلوه دهد.

رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی پیشتر نیز با انتقاد از سیاست جنگ‌طلبانه نتانیاهو نخست وزیر این رژیم در قبال غزه گفته بود که نتانیاهو از شکست خود در جنگ غزه درسی نگرفته است و نمی‌تواند در راس هرم قدرت بماند.

اخیرا روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» در گزارشی ضمن ابراز نگرانی از ادامه فعالیت کابینه رژیم به نخست وزیری نتانیاهو و همچنین ادامه جنگ این رژیم علیه مردم غزه نوشت: نتانیاهو در زمان جنگ، اسرائیل را متلاشی می‌کند و ائتلاف با واشنگتن را به خطر می‌اندازد.

این روزنامه صهیونیستی با اشاره به اینکه بر اساس نظرسنجی‌ها مقبولیت نتانیاهو نزد صهیونیست‌ها کاهش یافته است، افزود: نتانیاهو پس از کاهش مقبولیت خود در نظرسنجی‌ها، امیدوار است از خشم اسرائیلی‌ها برای برطرف شدن نیاز‌های انتخابی خود استفاده کند.

هاآرتص اضافه کرد: «اسرائیلی‌ها از نتانیاهو خسته شده‌اند، اما او همچنان به قدرت چسبیده است».

گروه‌های مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و ضربات مهلکی را به این رژیم وارد کردند و تل‌آویو نیز برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات گروه‌های مقاومت، مناطق مسکونی، درمانی و فرهنگی نوار غزه را بمباران کرده است.

منبع: خبرنگاران جوان

612641