بعد از حواشی بسیارکنسرت علیرضا قربانی در اصفهان برگزار می شود

مدتی قبل بود که خبر لغو کنسرت علیرضا قربانی در اصفهان منتشر شد و در پی این موضوع، مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد ابراز امیدواری کردند که این این کنسرت هرچه زودتر برگزار شود؛ در حال حاضر و طبق برنامه اعلام شده قرار بر این است که علیرضا قربانی از ۱۴ تا ۲۱ اسفند در اصفهان برگزار شود.
تصویر بعد از حواشی بسیارکنسرت علیرضا قربانی در اصفهان برگزار می شود

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ مدتی قبل بود که خبر لغو کنسرت علیرضا قربانی در اصفهان منتشر شد و در پی این موضوع، مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به این خبر واکنش نشان داده و ابراز امیدواری کردند که این این کنسرت هرچه زودتر برگزار شود.

محمود سالاری معاون وزیر ارشاد در امور هنری بلافاصله پس از این خبر اظهار کرد: کنسرت آقای قربانی مجوزهای لازم را از اداره کل فرهنگ و ارشاد استان اصفهان داشته و از این نظر هیچ مشکلی برای اجرای ایشان وجود نداشته است.

وی افزود: متأسفانه در روند برگزاری این کنسرت برخی ناهماهنگی‌ها با ارشاد استان منجر به لغو این کنسرت شده است.

معاون وزیر ارشاد در امور هنری خاطرنشان کرد: با تماس تلفنی با آقای قربانی ضمن عذرخواهی از ایشان پیگیر حل مشکل این هنرمند گرامی کشور شدم و قول پیگیری تا حل کامل این مسئله را می‌دهم، همین‌طور طی تماس با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در این مورد هماهنگی جهت رفع موانع را خواستار شدم و امیدوارم قربانی به‌ زودی در شهر اصفهان اجرا داشته باشد.

پس از آن نیز محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه در اجراهای صحنه‌ای تمام تلاشمان این است که با همکاری خود مردم به دغدغه‌های آن‌ها احترام بگذاریم، خاطرنشان کرد: در این مدت با اصحاب فرهنگ و هنر بیشترین اجراها با کمترین حواشی را داشتیم و در این راستا شاهد برگزاری برنامه‌های مختلف در شهر و استان اصفهان هستیم.

در حال حاضر و طبق برنامه اعلام شده قرار بر این است که علیرضا قربانی از چهاردهم الی بیست‌ویکم اسفند در اصفهان به اجرا بپردازد؛ بلیت‌فروشی این برنامه نیز از ساعت ۲۲ امشب_شنبه، دوازدهم اسفند_ از سامانه هنرتیکت امکان‌پذیر است.

منبع: ایمنا

612390