اعتراف جالب رضا گلزار درباره همسرش در تلویزیون

محمدرضا گلزار مجری برنامه پانتولیگ برای اولین بار درباره همسرش آیسان صحبت کرد و به نکته جالبی از خصوصیات اخلاقی وی اشاره کرد.
تصویر اعتراف جالب رضا گلزار درباره همسرش در تلویزیون

به گزارش سایت خبری پرسون، محمدرضا گلزار بازیگر و مجری مسابقه پانتولیگ که در سال 1402 به جرگه متاهلین پیوسته و در صفحه مجازی خود ویدیویی از مراسم عروسی لاکچری خود در یکی از مجلل‌ترین باغ تالارهای تهران را به اشتراک گذاشت، در بخشی از برنامه تلویزیونی جدیدش اشاره ای به حساسیت همسرش کرد که در ادامه این بخش می خوانید.

محمدرضا گلزار که این روزها مشغول اجرای برنامه تلویزیونی پانتولیک است، در حواشی این برنامه از یکی از شرکت کنندگان تاریخ دقیق ازدواجش را پرسید اما آقای شرکت کننده در خصوص تاریخ دقیق ازدواجش به چالش خورد، گلزار نیز با شرکت کننده مسابقه پانتولیگ همدردی نمود و اعتراف کرد:

من الان خانمم تو خونه،

میگه دقیقا بگو چند وقته ازدواج کردیم.

صحبت های جالب محمدرضا گلزار درباره همسرش

محمدرضا گلزار

مختصر بیوگرافی محمدرضا گلزار و همسرش آیسان

رضا گلزار در خرداد ماه 1402 با آیسان آقاخانی متولد 1376 و اهل زنجان است، آیسان به عنوان یک مدل در حوزه مدلینگ فعالیت دارد. عده ای معتقد هستند که پدر آیسان تاجر می باشد و وضع مالی بسیار خوبی نیز دارد، اما در برخی محافل نیز از ایشان به عنوان کارمند بیمه یاد می شود.

آقای بازیگر متولد 1 فروردین 1356 در تهران است و با همسرش اختلاف سنی زیادی دارد، او یک برادر بزرگتر از خود به نام علیرضا دارد که مهندس رشته عمران است، بردیا برادر کوچکتر محمد رضا گلزار مدرک مترجمی زبان انگلیسی دارد و خواهرش آتوسا نیز مترجم زبان آلمانی بوده و ازدواج کرده و دو فرزند به نام های برسام و اویسا دارد. خانواده محمدرضا گلزار اصالت آذری دارند و پدرش مهندس اهل تبریز و مادرش خانه دار است.

منبع: نمناک

612159