آخرین فیلم شهاب حسینی وارد «نقد سینما» می‌شود

تحلیل ۲ اثر «مقیمان ناکجا» و «داستان آمریکایی» سوژه قسمت جدید برنامه «نقد سینما» شد.
تصویر آخرین فیلم شهاب حسینی وارد «نقد سینما» می‌شود

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از روابط‌عمومی پروژه، قسمت شصت و چهارم برنامه «نقد سینما» به تهیه‌کنندگی یوسف بچاری و میزبانی امیررضا مافی امشب ۱۰ اسفند با موضوع نقد و بررسی «مقیمان ناکجا» و «داستان آمریکایی» و همچنین مساله «مدیریت اکران» روانه آنتن شبکه چهار سیما می‌شود.

بدین ترتیب در «میز سینمای ایران» مینو خانی و علی‌اکبر عبدالعلی‌زاده از منتقدان سینما درباره فیلم سینمایی «مقیمان ناکجا» گفت‌وگو می‌کنند. اکران آنلاین این اثر به نویسندگی و کارگردانی شهاب حسینی که درونمایه معنوی دارد و به فلسفه زندگی و مرگ می‌پردازد، از ۲ اسفند آغاز شده است.

در بخش دوم محمدرضا مقدسیان و آرش خوشخو به فیلم سینمایی «داستان آمریکایی» می‌پردازند. این فیلم کمدی-درام محصول ۲۰۲۳ به نویسندگی و کارگردانی کورد جفرسون، روایت‌گر داستان‌نویس و پروفسور سیاه‌پوست سرخورده‌ای است که در اقدامی هجوآمیز، کتابی بر اساس کلیشه‌های عجیب و رایج «سیاه» می‌نویسد تا بلکه شانسی برای انتشار و کسب شهرت و تحسین داشته باشد.

میز گفت‌وگوی ویژه به میزبانی امیررضا مافی به موضوع «مدیریت اکران» با حضور مجتبی بهزادیان مدیر امور پخش و اکران موسسه بهمن‌سبز اختصاص دارد.

فصل چهارم برنامه تلویزیونی «نقد سینما» که با مشارکت سازمان سینمایی سوره تهیه و تولید می‌شود، هر هفته پنجشنبه‌ها ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه چهار سیما به صورت زنده روی آنتن می‌رود.

منبع: تسنیم

612049