ماجرای ازدواج امیرکاظمی در خوشا شیراز

امیرکاظمی بازیگر سریال شمعدونی در برنامه خوشا شیراز در مورد هزینه باورنکردنی عروسی خود گفت.
تصویر ماجرای ازدواج امیرکاظمی در خوشا شیراز

به گزارش سایت خبری پرسون، امیرکاظمی بازیگر سریال شمعدونی که یکی از شرکت کنندگان فصل سوم اسکاراست، در برنامه خوشا شیراز در مورد هزینه باورنکردنی عروسی خود گفت. در ادامه این بخش از نمناک ماجرای ازدواج امیر کاظمی را می خوانید.

امیرکاظمی در برنامه خوشا شیراز به همراه بازیگران شمعدونی چون ویدا جوان، رویا میرعلمی و عرفان برزین شرکت کرد و در مورد هزینه باورنکردنی عروسیش چنین گفت:

هیچ مراسمی برای ازدواجمون نگرفتیم و در سال 91 با 300 هزار تومان ازدواج کردیم، پول آژانسی که رفتم خواستگاری رو حساب کردم، پول گلی که خریدم، پول محضر رو حساب کردم، دو تا حلقه نقره هم گرفتیم حساب کردم، همش رو هم یعنی از در خونه تا زن گرفتن 300 هزار تومان.

ماجرای جالب خواستگاری امیر کاظمی از همسرش

بازیگر سریال لیسانسه ها در مورد خواستگاریش در فرمولیک و گفتگو با علی ضیا نیز چنین گفته بود:

من 22 ساله بودم و پول زیادی نداشتم. آن موقع با خانمم تصمیم گرفتم زندگی مان را شروع کنیم. سرانجام رفتم خانه و به مادرم گفتم عاشق شده ام! بیا به خواستگاری برویم. او اصلا از این موضوع استقبال نکرد. اما آخر توانستم پدر و مادرم را برای این کار راضی کنم. آن‌ها با خودشان گفتند عیبی ندارد ما دیوانه ایم و داریم خواستگاری می‌رویم آن‌ها که دیوانه نیستند دخترشان را به تو بدهند!

پدر خانمم آن شب پرسید خانه داری؟ گفتم مادر و پدرم مستاجر هستند من چطور خانه داشته باشم؟ گفت:پول چطور؟ گفتم ندارم، ولی می‌توانم جور کنم. گفت:چقدر؟ گفتم 200، 250 هزار می‌توانم جور کنم. گفت:میلیون گفتم نه. گفت:دلار؟ گفتم نه تومان! گفتند مبارک است!

مدتی بعد ما عقد کردیم و 6 ماه اول زندگی مان هم در اتاق 6 متری من در خانه پدری ام زندگی کردیم. یک سال بعد که من کار کرده بودم و وضعم بهتر شده بود، برای سالگرد ازدواجمان همه فامیل و خانواده را به رستوران دعوت کردیم و مراسم گرفتیم. هر سال در سالگرد ازدواجمان یکی از کار‌های عروسی را انجام دادیم. در دومین سالگرد ازدواجمان پولدارتر شده بودیم و رفتیم آتلیه و باغ عکس و فیلم گرفتیم تا اگر بچه‌ای آمد و درباره فیلم ازدواج پرسید چیزی داشته باشیم که به او نشان بدهیم.

ماجرای عروسی امیر کاظمی و همسرش

مختصر بیوگرافی امیر کاظمی

امیر کاظمی بازیگر نقش مازیار در سریال لیسانسه‌ها در تاریخ 19 آبان ماه 1369 در تهران متولد شد. امیر کاظمی عضو یک خانواده 4 نفره است و یک برادر کوچکتر از خود به نام آرش دارد. او در سال 1391 ازدواج کرده و نام همسرش مهتاب محسنی است که کارگردان، گریمور و بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران متولد 24 اسفند 1368 در تهران است.

فیلم های امیر کاظمی

امیر کاظمی در همبازی، با خانمان، سرگذشت، فوق لیسانسه‌ها، به رنگ خاک، محکومین، لیسانسه‌ها، گشت ویژه، شمعدونی، هفت‌سنگ، وضعیت سفید، کتاب‌فروشی هدهد، روزی روزگاری مریخ، جوکر، جزیره بازی کرده است.

منبع: نمناک

611974