۵۰۰۰ کارت سوخت در منطقه تهران مسدود شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون، پنج هزار کارت هوشمند سوخت شخصی در منطقه تهران مسدود شده است.
تصویر ۵۰۰۰ کارت سوخت در منطقه تهران مسدود شد

به گزارش سایت خبری پرسون، با اعلام روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران، فریدون یاسمی گفت: در این مدت، پن این تعداد کارت سوخت بنزین و نفتگاز که از سهمیه سوخت یارانه‌ای آنها سوء استفاده می‌شد، شناسایی شد و بیش از ۲۵۰ پرونده تخلف به سازمان تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

یاسمی اذعان کرد: با بررسی روند سوختگیری‌ها و استخراج شماره پن کارت‌های دارای تراکنش پرتکرار به صورت متوالی توسط گروه‌های بازرسی منطقه تهران، این تعداد کارت سوخت مسدود شد.

وی افزود: گروه‌های ویژه، ظرفیت باک خودروها با لیتراژ سوخت‌گیری کارت‌های سوخت در طی روز را بررسی کرده و نتایج را با تصاویر ضبط شده توسط دوربین‌های مدار بسته موجود در جایگاه‌ها مطابقت می‌دهند.

رئیس کارگروه تخصصی تأمین و توزیع سوخت کلانشهر تهران تأکید کرد: شهروندان از در اختیار گذاشتن کارت سوخت شخصی خود به دیگران و همچنین کارکنان جایگاه‌های عرضه سوخت خودداری کنند.

این مقام مسئول گفت: شهروندان در صورت رؤیت هرگونه تخلف در جایگاه‌های عرضه فرآورده می‌توانند با سامانه پاسخگویی و ارتباط با مشتریان۰۹۶۲۷ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران تماس حاصل کرده و پیشنهادات، شکایات و انتقادات خود را ثبت کنند تا در اولین فرصت رسیدگی شود.

منبع: ایسنا

611671