حواشی عکس عاشقانه سحر دولتشاهی و همایون شجریان

انتشار عکس عاشقانه ای از سحر دولتشاهی و همایون شجریان، واکنش های زیادی در فضای مجازی به همراه داشت.
تصویر حواشی عکس عاشقانه سحر دولتشاهی و همایون شجریان

به گزارش سایت خبری پرسون، این روزها تصاویرعاشقانه ای از سحر دولتشاهی و همایون شجریان در فضای مجازی منتشر شده که حواشی مختلفی را در بر داشته است. نخستین عکس عاشقانه این زوج هنرمند در روز برفی مورد توجه کاربران قرارگرفت و استایل و لباس های لاکچری آنها، نوع گوشی موبایلشان و... در کامنت ها مورد بحث قرار گرفت و جنجالی شد. همایون شجریان پسر خسرو آواز ایران که چندی پیش در برنامه فوتبال 360 درگفت و گو با عادل فردوسی پور از ازدواجش با سحر دولتشاهی بازیگر مطرح سینما و تلویزیون خبر داد، در یک روز برفی با همسرش تصاویر عاشقانه ای را ثبت کرده است، این تصاویر درفضای مجازی ایرال شد و بحث هایی را در مورد استایل خانم بازیگر و آقای خواننده به راه انداخت. برخی از کاربران کاپشن برند سحر دولتشاهی را مورد توجه قرار دادند و برخی دیگر به گوشی موبایل او اشاره نمودند که آیفون نیست در حالیکه بسیاری از افراد برای داشتن آیفون از اولویت های زندگیشان نیز دست می کشند!

نقد به استایل همایون شجریان و سحر دولتشاهی

یکی از کاربران نیز به همسر سابق سحر دولتشاهی اشاره کرد و عنوان نمود که جدایی خانم بازیگر از رامبد جوان و ازدواج او با همایون شجریان،بخت هنری او را باز کرده است! اما این کامنت به مذاق کاربر دیگری خوش نیامد و او گفت که رامبد جوان موجبشهرت و معرفی سحر دولتشاهی به دنیای هنرشده است و خانم بازیگر در زمان زندگی مشترک با رامبد، در کارهای او و دیگرآثار هنری فعالیت زیادی داشته است.

حواشی به عکس دونفره همایون شجریان و سحر دولتشاهی

مختصر بیوگرافی سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی، بازیگر و مجری سابق متولد 16 مهر 1358 در تهران است، مادرش نائب رئیس سابق فدراسیون شنای بانوان و پدرش مهندس مکانیک و صاحب یک شرکت ماشین الات بوده و دارای یک خواهر و برادر است که هر دو ساکن خارج از کشورند.

فیلم های سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی سابقه نقش آفرینی در آثاری همچون قورباغه، آسمان زرد کم عمق، مستانه، بارکد، نیم رخ‌ها، ترانه های قدیمی، عالیجناب، عصر یخبندان، چهارراه استانبول، دلم می‌خواد و قلب یخی را در کارنامه هنری خود دارد.

مختصر بیوگرافی همایون شجریان همسر سحر دولتشاهی

همایون شجریان فرزند استاد زنده یاد محمد رضا شجریان یکی از بزرگان موسیقی سنتی کشور و فرخنده گل افشان است که متولد 31 اردیبهشت 1354 در تهران می باشد، همایون سه خواهر بزرگتر از خود بنام فرزانه، افسانه و مژگان و یک برادر کوچکتر ناتنی بنام رایان دارد. همایون شجریان از ازدواج قبلی خود یک دختر بنام یاسمین دارد.

منبع: نمناک

611583