ماجرای کارخانه‌داری نوبخت!

نوبخت به شایعه‌های مربوط به اینکه کارخانه‌دار است واکنش نشان داد و اظهار کرد: به جز حقوق دانشگاه، درآمد دیگری ندارم و اگر هر شخصی کارخانه و یا شرکتی مربوط به من و بستگانم را پیدا کرد، آن کارخانه را به نام آن شخص خواهم کرد.
تصویر ماجرای کارخانه‌داری نوبخت!

به گزارش سایت خبری پرسون، انتخابات که نزدیک می‌شود، بازار شایعه و بعضا افشاگری نیز داغ می‌شود. اگرچه که بارها بر لزوم عدم ورود نامزدها و جریان‌های سیاسی به فضای تخریب و توهین اشاره و تاکید شده اما متاسفانه هنوز هم شاهدیم که برخی از مرز تبلیغات انتخاباتی عبور کرده و با هجمه به یکدیگر در چارچوب تخریب و هجمه به رقیب ، توجهات را به خود جلب می‌کنند.

افزایش هجمه‌ها به مجلس فعلی و دولت و مجلس قبلی در روزهای اخیر را باید در این فضا نیز مورد بررسی قرار داد. اگرچه که این سخن به معنی نادرست بودن همه انتقادات نیست.

به هر روی ، شاهدیم که با نزدیک شدن به انتخابات بازار شایعات نیز داغ می‌شود، یکی از موارد مطرح در روزهای گذشته ماجرای کارخانه‌دار بودن نوبخت است که با واکنش وی همراه شده.

محمدباقر نوبخت روز جمعه در نشست خبری با اصحاب رسانه در رشت به شایعه‌های مربوط به اینکه کارخانه‌دار است واکنش نشان داد و اظهار کرد: به جز حقوق دانشگاه، درآمد دیگری ندارم و اگر هر شخصی کارخانه و یا شرکتی مربوط به من و بستگانم را پیدا کرد، آن کارخانه را به نام آن شخص خواهم کرد.

منبع: نامه نیوز

611304