اپل از سامسونگ درس عبرت گرفت

اخیرا شایعاتی در مورد آیفون تاشو منتشر شده بود و بنظر می‌رسید اپل از این تصمیم خود مطمئن است؛ تا جایی که حتی مشخص شد اپل یک نمونه اولیه آیفون تاشوی تاشو شبیه به سری Galaxy Z Flip سامسونگ ساخته است.
تصویر اپل از سامسونگ درس عبرت گرفت

به گزارش سایت خبری پرسون، اپل یک نمونه اولیه آیفون تاشوی تاشو شبیه به سری Galaxy Z Flip سامسونگ ساخت اما بعدا مشخص شد که اپل نگرانی‌هایی در مورد دوام و کاربرد چنین دستگاهی دارد و همچنین گزارش شد که با یک سازنده آسیایی ملاقات کرده بود تا در مورد تولید قطعات برای دو مدل آیفون تاشو صحبت کند. امروز، یک وبلاگ نویس ویدئویی فناوری گفت که اپل توسعه آیفون تاشو را به دلیل نگرانی که در مورد دوام و کاربرد چنین دستگاهیی دارد، متوقف کرده است.

خبرآنلاین نوشت؛ دوام آیفون تاشو و نگرانی که برای اپل ایجاد کرده، باعث شده است که اپل گوشی‌های تاشو ساخته شده توسط سازندگان رقیب از جمله سامسونگ را خریداری کند.ظاهرا اپل در حال مهندسی معکوس گوشی‌های تاشو از دیگر سازندگان است و حداقل یکی از نمونه‌های اولیه‌ای که ساخته است از نمایشگر عرضه‌شده توسط سامسونگ استفاده می‌کند.

با این حال گفته می‌شود گوشی ساخته شده توسط قطعات گوشی سامسونگ، پس از چند آزمایش سنگین اپل خراب شد. این امر باعث شده است که اپل کار بر روی آیفون تاشو را متوقف کند تا زمانی که بتواند صفحه نمایش بادوام‌تری که استانداردهای بالای اپل را برآورده می‌کند، تهیه کرد.

تاشوها در نقشه‌های راه اپل در عرضه سال‌های 2024 و 2025 دیده نمی‌شوند و اگر گزارش امروز درست باشد، به نظر می‌رسد که در این مرحله و به این زودی‌ها نباید منتظر آیفون تاشو باشیم. با این حال، این گزارش مشخص نمی‌کند که اپل از آی‌پد تاشو نیز صرف نظر می‌کند یا خیر؛ با این حال بنظر می‌رسد از نظر دوام، این دستگاه از مزایای به خصوص خود برخوردار باشد.

منبع: جماران

610868