خط و نشان و پیام عجیب نفیسه روشن برای فالوورهایش

نفیسه روشن بازیگر سینما و تلویزیون که در فضای مجازی حضور پررنگی هم دارد جملات عجیب و باورنکردنی برای فالوورهایش نوشت.
تصویر خط و نشان و پیام عجیب نفیسه روشن برای فالوورهایش

به گزارش سایت خبری پرسون، نفیسه روشن بازیگر نقش طناز در سریال رستگاری که در رمضان 1403 پخش خواهد شد، در صفحه شخصی خود به گلایه از فالووینگ هایش پرداخت و برای دنبال شونده هایش خط و نشان کشید. در ادامه جدیدترین استوری نفیسه روشن را مشاهده خواهید کرد.

نفیسه روشن بازیگر سینما و تلویزیون که فعالیت مجازی زیادی دارد و به همین خاطر زندگی خصوصیش با حواشی مختلفی روبروست، به تازگی با انتشار یک استوری تند و تیز از فالووینگ هایش گله کرد و نوشت:

من امشب هر کی

فالو داشتم

نه کامنت میذاشت

نه لایک میکرد رو

آنفالو کردم

بازم میکنم!

مگه من تابلو اعلاناتم!!!!

بی خاصیت تو صفحه ام

میخوام چیکار؟؟؟!!!

پزه؟؟؟

نه عاره !!!!!!!

نفیسه روشن

تعداد فالوورهای نفیسه روشن

بازیگر سریال اغما دارای حدود 3.3میلیون فالوور و 58 فالووینگ در فضای مجازی است. حسن ریوندی یکی از معروف‌ترین مجری‌ها و استندآپ کمدین‌های ایرانی است که با داشتن 19.8 میلیون دنبال‌کننده، به عنوان پرطرفدارترین فرد ایرانی در این شبکه اجتماعی شناخته می‌شود.

مختصر بیوگرافی نفیسه روشن

نفیسه روشن بازیگر سینما و تلویزیون سیزدهم اردیبهشت سال 1361در محله باغ صبا تهران است. از ازدواج نفیسه روشن اخبار موثقی در دسترس نیست. این بازیگر تا کنون در آثاری چون رستگاری، آسوده باش، گیلدخت، مانکن،کمکم کن،بچه هـای خیابان، روزگار قریب، اغما، مایا ببر مازندران، لازانیا، با تو می مانم، عملیات 125، شش قهرمان و نصفی، بچه مهندس، کلانتر، یک تکه زمین و... ایفای نقش نموده است.

منبع: نمناک

610756