سخنگوی حزب ندا:

پزشکیان و حق‌ شناس جزو لیست صد نفره هستند

سخنگوی حزب ندای ایرانیان گفت: با اعضای حزب کارگزاران سازندگی، اعتمادملی و حزب اعتدال و توسعه جلسات سازنده‌ای برگزار شده و لیست ائتلاف این احزاب تا 24 ساعت آینده منتشر می‌شود.
تصویر پزشکیان و حق‌ شناس جزو لیست صد نفره هستند

به گزارش سایت خبری پرسون، سخنگو و عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در رابطه با نتیجه نهایی لیست ائتلاف اصلاح‌طلبان برای انتخابات مجلس اظهار کرد: با اعضای حزب کارگزاران سازندگی، اعتمادملی و حزب اعتدال و توسعه جلسات سازنده‌ای برگزار شده و لیست ائتلاف این احزاب تا 24 ساعت آینده منتشر می‌شود.

او افزود: ردصلاحیت اعتدالیون و اصلاح‌طلبان برای انتخابات مجلس به حدی گسترده بوده که در بسیاری از استان‌ها مثل چهارمحال بختیاری یا سمنان هیچ کاندیدای اعتدالی یا اصلاح‌ طلب وجود ندارد.

نورمحمدی تاکید کرد: در نهایت روی بسیاری از افراد شاخص اجماع صورت گرفته و جزو لیست هستند مسعود پزشکیان، هادی حق‌شناس و.. جزئی از افراد شاخص لیست صد نفره هستند.

عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان تاکید کرد: در رابطه با لیست تهران اجماع روی این است که هیچ کاندیدایی معرفی نشود اما از لیست علی مطهری تحت عنوان صدای ملت با صراحت از سوی اصلاح‌طلبان حمایت صورت خواهد گرفت.

او خاطرنشان کرد: شنیده ها حاکی از آن است به احتمال زیاد لیست صدای ملت ظرف مدت ۲۴ ساعت آینده منتشر خواهد شد.

منبع: منیبان

600623