اتفاق بی سابقه برای طارمی در پرتغال

تیم فوتبال پورتو در بازی خانگی مقابل استرلا موفق به کسب پیروزی 2 بر صفر با گل‌های گالنو و ژوآئو ماریو شد تا 48 امتیازی شود.
تصویر اتفاق بی سابقه برای طارمی در پرتغال

به گزارش سایت خبری پرسون، در ادامه رقابت های هفته بیست و دوم لیگ برتر پرتغال، تیم فوتبال پورتو که برای دومین بازی پیاپی مهدی طارمی را در فهرست و جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت 24 شنبه شب (به وقت ایران) در ورزشگاه دو دراگائو به مصاف استرلا رده چهاردهمی رفت.

یاران طارمی که در دو هفته گذشته لیگ برتر پرتغال نمایش ضعیفی داشتند و یک تساوی و یک شکست حاصل عملکردشان بود، در جدال با استرلا به این روند ناکامی پایان دادند و موفق به کسب پیروزی شدند.

تیم فوتبال پورتو در بازی خانگی مقابل استرلا موفق به کسب پیروزی 2 بر صفر با گل‌های گالنو و ژوآئو ماریو شد تا 48 امتیازی شود و ضمن تثبیت جایگاهش در رتبه سوم جدول لیگ برتر پرتغال، فاصله چهار امتیازی خود با بنفیکا و اسپورتینگ لیسبون را حفظ کند که البته این تیم‌ها به ترتیب یک و دو بازی کمتر از یاران طارمی دارند.

مهدی طارمی، ستاره ایرانی پورتو که در بازگشت از قطر و پایان کار تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا، در دیدار هفته گذشته مقابل آروکا حضور تعویضی در زمین داشت، در مسابقه با استرلا جزو پنج بازیکن تعویضی تیمش هم نبود و تا پایان روی نیمکت قرار گرفت.

ملی پوش ایرانی پورتو در شرایطی مقابل استرلا روی نیمکت بود و حتی حضور تعویضی در زمین نداشت که چنین اتفاقی را تاکنون در لیگ برتر پرتغال تجربه نکرده بود و نتوانست برابر استرلا هفدهمین بازی فصل را انجام بدهند و آمار سه گل زده‌اش را بهتر کند.

منبع: فارس

600508