انتصاب مدیرکل جدید دفتر ارتباطات معاونت قرآن و عترت

در حکمی از طرف وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد حسین فدوی به سمت مدیرکل ارتباطات و هماهنگی امور قرآن و عترت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شد.
تصویر انتصاب مدیرکل جدید دفتر ارتباطات معاونت قرآن و عترت

به گزارش سایت خبری پرسون، از معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حکم محمدحسین فدوی آمده است: با عنایت به تجارب، سوابق ارزنده، توانمندی و روحیه انقلابی جناب‌عالی، به پیشنهاد سرپرست معاونت قرآن و عترت به موجب این حکم به عنوان مدیر کل ارتباطات و هماهنگی امور قرآن و عترت (ع) منصوب می‌شوید.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این حکم از فدوی خواسته است تا با بهره‌گیری از نیروهای خدوم و جامعه قرآنی کشور، ضمن تلاش در جهت تحقق اهداف و ماموریت‌ها، در زمینه برنامه‌ریزی و تلاش در جهت تسهیل ارتباطات و هماهنگی فعالیت دستگاه‌های دولتی، عمومی و نهاد های مردمی در حوزه قرآن و عترت (ع) اهتمام ورزد.

تلاش مضاعف به منظور تقویت و گسترش فعالیت های قرآنی در استان‌ها و شهرستان، برنامه ریزی برای استفاده از توانمندی آحاد جامعه در راستای گسترش و تعمیق قرآن و عترت (ع) در کشور و بهره‌مندی از ظرفیت دستگاه‌ها و نهادها در جهت هم‌افزایی و ارتقای فعالیت‌های مربوط به قرآن و عترت (ع) در سطح بین‌المللی از دیگر موضوعات مورد تاکید اسماعیلی به مدیر کل جدید ارتباطات و هماهنگی امور قرآن و عترت وزارت ارشاد است.

محمدحسین فدوی متولد ۱۳۶۲ و دانش‌آموخته مقطع کارشناسی ارشد در رشته علوم قرآنی دانشکده علوم و فنون قرآنی است. از جمله سوابق علمی و مدیریتی وی می‌توان به مسئول بسیج دانشجویی دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه تهران، عضو شورای فرهنگی مرکز بسیج دانشجویی دانشگاه تهران و علوم پزشکی، کارشناس فرهنگی و امور مالی مرکز مرکز هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی کشور اشاره کرد.

همچنین دبیر شورای آموزش مرکز مرکز هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی کشور، رئیس گروه توسعه مشارکت‌های مردمی دفتر آموزش معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس کمیته حمایت از مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون مدیرکل دفتر برنامه ریزی، آموزش و توسعه مشارکت‌های قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون مدیرکل کمیسیون توسعه فعالیت‌های تبلیغی ترویجی قرآنی کشور از دیگر سوابق مدیریتی فدوی است.

منبع: ایرنا

600356