فروش بلیت چارتری برای این مناطق ممنوع می شود

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: فروش بلیت چارتری برای رونق گردشگری در مسیر‌های قشم و کیش که تا پایان بهمن آزاد شده بود از ابتدای اسفند دوباره ممنوع خواهد شد.

به گزارش سایت خبری پرسون، تعیین قیمت بلیت هواپیما بستگی به چندین عامل دارد از جمله مقصد و مدت زمان سفر، فصل سفر، تاریخ خرید بلیت، سطح راحتی و کلاس پروازی که انتخاب می‌شود. همچنین شرکت‌های هواپیمایی نیز قدرت تعیین قیمت خود را دارند. برخی از ارائه دهندگان خدمات مسافرتی توجه به تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه نیز دارند که ممکن است قیمت نهایی بلیت را تحت تاثیر قرار دهد.

جعفر یازرلو سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور گفت: از ۱۹ آبان ماه با دستور رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، محدودیت اعمال شده در دو مسیر کیش و قشم تا پایان بهمن ماه تعلیق شده بود که این اقدام با توجه به ورود به فصل کم ترافیک پروازی در مسیر‌های داخلی و کاهش فشار تقاضا باهدف تقویت و توسعه گردشگری در کشور، مسیر‌های منتهی به جزایر کیش و قشم صورت گرفته است.

به گفته وی پس از اتمام مدت زمان تعیین شده، سیاستگذاری جدید بر اساس تجزیه و‌تحلیل بازار توسط این سازمان انجام و برای اجرا به همه شرکت‌های هواپیمایی ابلاغ خواهد شد.

او تاکید کرد: از ابتدای اسفند ماه ممنوعیت فروش بلیت در قشم و کیش برداشته خواهد شد و اجازه فروش بلیت چارتری در این دو مسیر ممنوع خواهد شد و هیچ شرکتی و آژانسی حق فروش بلیت چارتری ندارد و در صورت مشاهده با آنها برخورد خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

600215