گزارش روزانه بورس ۲۵ بهمن / ریزش ۱۲ هزار واحدی شاخص کل

بازار سرمایه آخرین روز کاری هفته را با ریزشی ۱۲ هزار واحدی به کار خود پایان داد تا در این هفته بازدهی منفی از خود ثبت کند.
تصویر گزارش روزانه بورس ۲۵ بهمن / ریزش ۱۲ هزار واحدی شاخص کل

به گزارش سایت خبری پرسون، بازار سهام آخرین روز کاری هفته را با ریزش به کار خود پایان داد. گفتنی است، بورس در این روزها، روز های خوبی را سپری نمی کند و اکثر سهام بازار در دامنه ی منفی معاملع می شوند و به نظر می رسد فعلا حقیقی ها قصد تزریق منابع تازه به بازار را ندارند.

در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی 1600 واحدی به 2 میلیون و 90 هزار واحد رسید. همچنین نیز شاخص کل هم‌وزن نیز با ریزشی 5 هزار واحدی به ارتفاع 727 هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «وپاسار»، «وبملت» و «اخابر» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «بپاس»، «آریا» و «خاور» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «داتام»، «اخابر» و «وبملت» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «فنر»، «بیوتیک» و «فصبا» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 25 بهمن ماه 1402، مبلغ 4 هزار میلیارد و 300 میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 200 میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

در بازار امروز 108 نماد در محدوده مثبت و 326 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 111 نماد در محدوده مثبت و 230 نماد در محدوده منفی معامله شدند.

منبع: تسنیم

600194