نشست خبری

چهارمین کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین روابط عمومی ایران برگزار شد

نشست خبری چهارمین کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین روابط عمومی ایران به عنوان میراث ناملموس حوزه علوم ارتباطات اجتماعی در استان اصفهان برگزار شد.
تصویر چهارمین کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین روابط عمومی ایران برگزار شد

به گزارش سایت خبری پرسون، ازاصفهان:روابط عمومی هنر خوب اندیشیدن ، مطلوب رفتار کردن و متناسب زیستن است . بدون توجه به دیگران و مهرورزی و محبت بی دریغ ، همه ما به درک درستی از جایگاه خود دست نخواهیم یافت .

برای استفاده از تکنولوژی های ارتباطی در راستای ایجاد جامعه بهتر ابتدا باید تفکری مبتنی بر احترام و تفکر خلاق را آموخت به همین دلیل در روز سه شنبه ۲۴ بهمن ماه سال جاری در ساعت ۱۰ صبح در مجموعه مجتمع مطبوعاتی اصفهان نشستی صمیمانه با اصحاب رسانه، خبرنگاران و روزنامه نگاران برگزار و پیرامون مباحث علوم ارتباطات، با حضور اساتید گرانقدر و اعضای شواری سیاستگذاری چهارمین کنفرانس بین‌المللی رویکردهای نوین روابط عمومی ایران به بحث و تبادل نظر پرداخته شد .

از جمله اهداف این کنفرانس حرکت برای آینده ای بهتر و گامی هر چند کوچک برداشتن در حوزه روابط عمومی، مسئولیت اجتماعی و ... است .

در اختتامیه این نشست از کتاب «شفافیت نظام رسانه‌ای» اثر برجسته دکتر فائزه تقی پور و دکتر عباس زمانی رونمایی شد.

شایان ذکر است چهارمین کنفرانس بین‌المللی رویکردهای نوین روابط عمومی ایران و سومین جشنواره ملی ایده های خلاق روابط عمومی در روز چهارشنبه دوم اسفندماه از ساعت ۹صبح الی ۱۳ در مجموعه سیتی سنتر اصفهان برگزار خواهد شد و پذیرای شما دوستداران حوزه ارتباطات و روابط عمومی می باشد.

600098