سوءاستفاده و اخاذی کارگردان قلابی از زنان

رئیس پلیس فتای پایتخت از دستگیری فردی که با معرفی خود به عنوان کارگردان سینما اقدام به دعوت از زنان برای تست بازیگری کرده و در این پوشش دست به آزار و اذیت و اخاذی از آنان زده بود، خبر داد.
تصویر سوءاستفاده و اخاذی کارگردان قلابی از زنان

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ داوود معظمی گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: چندی پیش چند زن به پلیس فتای پایتخت مراجعه و اعلام کردند فردی ناشناس که خود را کارگردان سینما معرفی کرده بوده آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده و سپس تهدید به انتشار تصاویر خصوصی آنها در فضای مجازی کرده است، به‌ طوریکه این موضوع زندگی شخصی و خانوادگی آنها را به شدت تحت تاثیر قرار داده است.

وی با اشاره به اظهارات شکات در مقر انتظامی گفت: شکات در ادامه اظهارات خود گفتند که برای شرکت در یک تست بازیگری به دفتر سینمایی که در آگهی اینترنتی دیده بودند رفته و پس از حضور در آن دفتر فردی که خود را کارگردان فیلم معرفی کرده بود به بهانه تست‌های مورد نیاز بازیگری اقدام به آزار و اذیت آنها کرده و با فیلمبرداری از آنها تهدیدشان کرده که اگر خواسته‌های وی را انجام ندهند تصاویر خصوصی آنها را در صفحات مستهجن بارگزاری خواهد کرد.

رئیس پلیس فتا پایتخت با اشاره به اینکه متهم برای گمراه کردن پلیس به صورت روزانه هویت و محل دفتر کار خود را تغییر داده بود، گفت: ارشناسان پلیس فتا با تحقیقات فنی و اقدامات گسترده سایبری در فضای مجازی هویت متهم را شناسایی کردند و پس از تشریفات قضایی مجرم را در یکی از مناطق شمالی تهران بزرگ در حالی که قصد آزار و اذیت دختر دیگری را داشت دستگیر و به همراه ادله دیجیتال به پلیس فتا منتقل کردند.

معظمی گودرزی گفت: مجرم پس از حضور در پلیس فتا تحت بازجویی قرار گرفت و معترف شد که در فضای مجازی آگهی تست بازیگری برای بازی در فیلم سینمایی منتشر کرده و فقط از خانم های جوان دعوت کرده است. این فرد که با ترفندهای مختلف اقدامات غیراخلاقی خود را پیش برده بود، درنهایت با تصویربرداری از خانم‌ها، آنان را به انتشار تصاویر خصوصیشان تهدید و از آنان اخاذی کرده بود.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ با اشاره به تشکیل پرونده برای این فرد، گفت: متهم دستگیر شده که به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد، تحقیقات تکمیلی پلیس نیز در این خصوص ادامه دارد.

منبع: ایسنا

599835