سهم ستاره ملی پوش مشخص شد

شاید اگر بیرانوند در قراردادش مبلغی را برای فسخ قرارداد تعیین کرده بود الان تصمیم دیگری می‌گرفت.
تصویر سهم ستاره ملی پوش مشخص شد

به گزارش سایت خبری پرسون، باشگاه پرسپولیس خبر از پیشنهاد رسمی باشگاه آدنا اسپور ترکیه برای خرید علیرضا بیرانوند داده و تاکید کرد با وجود اینکه این پیشنهاد از لحاظ مالی خوب بوده، بیرانوند تصمیم گرفته در جمع سرخپوشان ماندنی شود و در این شرایط پرسپولیس را ترک نکند. اما در مورد این پیشنهاد با خبر شدیم که باشگاه ترکیه‌ای حتی حاضر است در همین پنجره با بیرانوند قرارداد امضا کند و این بازیکن در تابستان راهی ترکیه شود.

در چنین شرایطی پرسپولیس می‌تواند تا پایان فصل بیرانوند را در اختیار داشته باشد. در همین راستا شنیدیم بیرو خودش تمایل ندارد این انتقال انجام شود از این جهت که بیشترین سود را از این انتقال باشگاه خواهد برد. گویا باشگاه ترکیه‌ای راضی شده تا مبلغ دو میلیون دلار برای این انتقال هزینه کند و درصورت نهایی شدن آن ۶۰ درصد از این پول به باشگاه پرسپولیس خواهد رسید.

شاید اگر بیرانوند در قراردادش مبلغی را برای فسخ قرارداد تعیین کرده بود الان تصمیم دیگری می‌گرفت اما او در تابستان بعد از فسخ یکطرفه با باشگاه پرسپولیس مجبور شد قرارداد جدیدی با این باشگاه امضا کرده و طبق آیین‌نامه جدید نقل‌وانتقالات نیز نتوانست مبلغ حق فسخ در قراردادش بیاورد. با توجه به این مسائل بیرو ترجیح داد در پرسپولیس بماند و از طرفی مدیریت این باشگاه هم خواسته او را پذیرفت. در شرایط فعلی حتی اگر باشگاه پرسپولیس قصد فروش بیرانوند را داشته باشد او تمایلی برای جدایی نخواهد داشت، از این جهت که از لحاظ مالی چندان به سود او نخواهد بود.

منبع: خبرورزشی

599809