فال حافظ سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲| عجله و شتاب نداشته باش

فال حافظ سه شنبه 17 بهمن 1402 را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید.
تصویر فال حافظ سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲| عجله و شتاب نداشته باش

به گزارش سایت خبری پرسون، فال حافظ یکی از سنت‌های قدیمی و محبوب در فرهنگ ایرانی است که همچنان توسط بسیاری از مردم علاقه مند به این سنت دنبال می‌شود. از طریق فال حافظ، مردم به دنبال پاسخ به سؤالات خود درباره آینده هستند.​ در فال حافظ، بعد از انتخاب یک شعر تصادفی، با استفاده از گلچینی از کلمات، پاسخ به سؤالات مطرح شده را پیدا می‌کنند. فال حافظ به عنوان یک روش پرطرفدار جهت پیش‌بینی آینده و شناخت بهتر خود مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فال حافظ به شکل روزانه برای متولدین 12 ماه سال منتشر می شود. فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد. فال حافظ به تفسیر دقیق نیاز دارد. برای اینکه فال حافظ امروزتان را بدانید این مطلب را از دست ندهید.

فال حافظ متولدین فروردین

روز وصل دوستداران یاد باد***یاد باد آن روزگاران یاد باد

کامم از تلخی غم چون زهر گشت***بانگ نوش شادخواران یاد باد

تعبیر: از انتظار خسته شده اید. منتظر جواب ثانیه شماری می کنید. باز هم شانس خود را محک بزنید. برای رسیدن به جواب به کسی دروغ نگویید، چون مشت شما باز می شود. متوسل به حیله نشوید. صبر داشته باشید. انشاالله جواب خواهید گرفت.

فال حافظ متولدین اردیبهشت

خم زلف تو دام کفر و دین است***ز کارستان او یک شمه این است

جمالت معجز حسن است لیکن***حدیث غمزه‌ات سحر مبین است

تعبیر:به آرزوهای دست یافتنی فکر کن. فکر آینده باش. همت کن بنیاد زندگیت را بر مبنای رنگ و ریا مگذار که همه چیز از بین رفتنی است. صید خوبی نصیبت می شود که تو را از رنج نجات می دهد. مراقب دام هایی که برایت پهن کرده اند باش.

فال حافظ متولدین خرداد

اگر به مذهب تو خون عاشق است مباح***صلاح ما همه آن است کان تو راست صلاح

سواد زلف سیاه تو جاعل الظلمات***بیاض روی چو ماه تو فالق الاصباح

تعبیر: از اینکه همیشه سلامت و تندرست هستی خدا را شکر نمی کنی. با اینکه ظاهرا" خشن هستی اما باطنی بس لطیف داری. از چشم زخم ایمن هستی. رقیب نداری از طعنه ی اطرافیان نرنج. کار خودت را انجام بده. حاجت تو برآورده می شود.

فال حافظ متولدین تیر

دوش آگهی ز یار سفرکرده داد باد***من نیز دل به باد دهم هر چه باد باد

کارم بدان رسید که همراز خود کنم***هر شام برق لامع و هر بامداد باد

تعبیر: عیب جویی دیگران نکن. اول خودت را برطرف کن. تو چه خوب باشی و چه بد پای خودت نوشته می شود. این ح توست که هر طور بخواهی زندگی کنی و هدفی داشته باشی. حاجات تو یکی پس از دیگری برآورده شده و باز هم با نیاز به درگاه خدامی روی. تقوی را پیشه کن تا از پیشگاه حق رانده نشوی.

فال حافظ متولدین مرداد

کنون که بر کف گل جام باده صاف است***به صد هزار زبان بلبلش در اوصاف است

بخواه دفتر اشعار و راه صحرا گیر***چه وقت مدرسه و بحث کشف کشاف است

تعبیر:چرا عاقل کند کاری ک باز آرد پشیمانی. از کاری که کرده ای بسیار نادم و پشیمانی. با شکست مواجه شده ای و فکر می کنی دیگر کسی تو را دوست ندارد و مورد احترام نیستی. اما مرور زمان همه چیز را دست می کند. مطمئن باش این شکست مقدمه ای است برای پیروزی بزرگ انشاالله.

فال حافظ متولدین شهریور

چه لطف بود که ناگاه رشحه قلمت***حقوق خدمت ما عرضه کرد بر کرمت

به نوک خامه رقم کرده‌ای سلام مرا***که کارخانه دوران مباد بی رقمت

تعبیر:با خیال او زندگی می کنی. مدعی هستی که عاشق شده ای اما می دانی که برای رسیدن به وصال یار باید صبر داشته باشی. با گوشه نشینی کار به جایی نمی بری. تلاش کن، هر چند که سال ها طول بکشد. ولی عاقبت به مراد خودت می رسی.

فال حافظ متولدین مهر

به کوی میکده هر سالکی که ره دانست***دری دگر زدن اندیشه تبه دانست

زمانه افسر رندی نداد جز به کسی***که سرفرازی عالم در این کله دانست

تعبیر:قدر جوانی خویش را بدانید. فرصتهای طلایی را یکی یکی دارید از دست می دهید. به یار خود اعتماد کنید. با چشم عق به دور دست نگاه کنید. با یک اتفاق کوچک میدان را ترک نکنید. مقاوم باشید اگر هنری دارید آن را نشان بدهید که به نفع شماست و هوشیاری بهترین روش برای پیروزیتان می باشد.

فال حافظ متولدین آبان

آن شب قدری که گویند اهل خلوت امشب است***یا رب این تاثیر دولت در کدامین کوکب است

تا به گیسوی تو دست ناسزایان کم رسد***هر دلی از حلقه‌ای در ذکر یارب یارب است

تعبیر: شما پیشرفت زیادی می کنید. با حسن خلقی که دارید همه به شما علاقمند هستند. از خوبی و مهربانی دست بر ندار که راز موفقیت شما در همین خصلت است.

فال حافظ متولدین آذر

بنال بلبل اگر با منت سر یاریست***که ما دو عاشق زاریم و کار ما زاریست

در آن زمین که نسیمی وزد ز طره دوست***چه جای دم زدن نافه‌های تاتاریست

تعبیر:رشته ی کار از دستتان رها شده، برای رسیدن به هدف خواب و رویا را کنار بگذار و تقوی پیشه کن. عجله و شتاب نداشته باش، صبور باش، روزگار وصل نزدیک است. دوست را از دشمن تشخیص بده، گذشته ها را فراموش کن و به روشنایی ها بیندیش.

فال حافظ متولدین دی

دیر است که دلدار پیامی نفرستاد***ننوشت سلامی و کلامی نفرستاد

صد نامه فرستادم و آن شاه سواران***پیکی ندوانید و سلامی نفرستاد

تعبیر: از اینکه همیشه سلامت و تندرست هستی خدا را شکر نمی کنی. با اینکه ظاهرا" خشن هستی اما باطنی بس لطیف داری. از چشم زخم ایمن هستی. رقیب نداری از طعنه ی اطرافیان نرنج. کار خودت را انجام بده. حاجت تو برآورده می شود.

فال حافظ متولدین بهمن

آن سیه چرده که شیرینی عالم با اوست***چشم میگون لب خندان دل خرم با اوست

گر چه شیرین دهنان پادشهانند ولی***او سلیمان زمان است که خاتم با اوست

تعبیر:آن کسی را که بسیار دوست می داری چند صباحی از او جدا می شوی و کسی را برای درد دل نمی یابی اما ایمان به خداوند و صبر باعث می شود این جدایی را تحمل کنی. فکر نکن که دیگر آخر زمان شده باز هم نکته ها و اتفاقات بسیار خوبی پیش خواهد آمد که دل مرده ی تو را زنده می کند. به امید بخشش خداوند باش.

فال حافظ متولدین اسفند

خم زلف تو دام کفر و دین است***ز کارستان او یک شمه این است

جمالت معجز حسن است لیکن***حدیث غمزه‌ات سحر مبین است

تعبیر:به لطف و عنایت خداوند و با همت بلند به آرزوی دیرین خودتان خواهید رسید. غرور را کنار بگذارید و پیشنهاد خودتان را عنوان کنید. در کارتان مشورت نمائید و امیدتان را از دست ندهید. تکیه بر ظواهر ننمائید. دست به دعا بردارید. با توکل به حق هر کار غیرممکن ممکن می شود.

منبع: فرتاک نیوز

599403