رهبر انقلاب:

نتیجه انتخابات پرشور افزایش اقتدار ملی است

رهبر انقلاب فرمودند: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانه اقتدار ملی است. حضور مردم در راهپیمایی امسال نیز به فضل الهی پرشور خواهد بود.
تصویر نتیجه انتخابات پرشور افزایش اقتدار ملی است

به گزارش سایت خبری پرسون، دقایقی پیش جمعی از فرماندهان نیروی هوایی و نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا دیدار کردند.

این دیدار در آستانه نوزدهم بهمن ماه (روز نیروی هوایی ارتش) و سالروز بیعت تاریخی کارکنان نیروی هوایی با امام امت در کوران انقلاب، بدلیل تقارن این روز فرخنده با سالروز مبعث رسول مکرم اسلام و‌ دیدار جمعی از کارگزاران نظام و سفرای کشورهای اسلامی با ولی امر مسلمین جهان، امروز برگزار شد.

به گفته امیر واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش تمامی پایگاه‌های هوایی ارتش به صورت آنلاین در این جلسه شرکت دارند.

مهمترین محورهای سخنان مقام معظم رهبری در این دیدار به شرح ذیل است:

- وظیفه خواص سنگین است بایستی جهت عمومی حرکت جامعه را حفظ کنند و نگذارند این حرکت دچار انحراف شود.

- نتیجه غفلت خواص از وظیفه خود ضربه‌های سنگین تاریخی به ملت خواهد بود. ما در تاریخ اسلام از این حوادث زیاد داشتیم.

- جبهه دشمن برای خواص برنامه دارد. جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی خواص در جامعه و ایجاد تردید و تعلل در آنان مهم‌ترین برنامه دشمن است.

- خواص می‌توانند برای برگزاری انتخابات پرشور نقش‌آفرین باشند. نتیجه انتخابات پرشور افزایش اقتدار ملی است.

- حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانه اقتدار ملی است. حضور مردم در راهپیمایی امسال نیز به فضل الهی پرشور خواهد بود.

- خواص در دنیای اسلام در قبال موضوع غزه وظیفه دارند. خواص دنیای اسلام باید درخواست عمومی برای قطع رابطه با رژیم صهیونیستی را به وجود آورند.

- خواص عناصر شتاب‌دهنده جامعه هستند. خواص با فکر و شناخت و تشخیص عمل می‌کنند و تابع جو نیستند.

- پیش از انقلاب عناصری از نیروی هوایی با بنده مرتبط بودند. دوست بودیم، می‌آمدند میرفتند.

- در نیرو عناصر مؤمن فراوان بودند، اما رؤسای نیرو متعلق به آمریکا بودند. ابزار نیرو، جنگنده‌ها و بقیه‌ی ابزاری که در نیرو بود متعلق به آمریکا بودند. ملک آمریکا بودند. بله، پولش را ایران داده بود خریده بود اما مال آمریکا بود. اختیارش دست آمریکا بود. اختیار فرماندهانش هم دست آمریکا بود.

- این نیروی هوایی را عناصر مؤمن نیروی هوایی از آمریکایی بودن تبدیلش کردند به ایرانی بودن؛ نیروی هوایی را کردند ایرانی، ایرانی شد. فرمانده‌اش ایرانی، عناصرش ایرانی، تصمیم‌گیرهایش ایرانی، تجهیزاتش ایرانی، بله ساخت آمریکا بود اما مال ایران بود، دیگر جرأت اینکه دست بزنند را نداشتند.

- نیروی هوایی یک چنین سابقه‌ای دارد؛ یعنی پیش‌ّبرندگی‌اش و قدرت تحول‌آفرینی در درون نیرو و در کارکرد نیرو یک چنین نمونه‌های روشن و بارزی را به ما نشان داد.

منبع: تسنیم

599315

مطالب مرتبط