چرا دیدار فرماندهان نیروی هوایی ارتش با رهبر انقلاب زودتر انجام شد؟

فرمانده نیروی هوایی ارتش علت دیدار زودهنگام فرماندهان نیروی هوایی ارتش با رهبر انقلاب را عنوان کرد.
تصویر چرا دیدار فرماندهان نیروی هوایی ارتش با رهبر انقلاب زودتر انجام شد؟

به گزارش سایت خبری پرسون، «امیر حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز (دوشنبه ۱۶ بهمن ماه) و پیش از دیدار جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش با رهبر انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی (ره)، اظهار کرد: این روز برای بنده و همکارانم در نیروی هوایی ارتش بسیار با ارزش است.

وی متذکر شد: ما هر سال برای گرامی‌داشت یاد و خاطره پیشکسوتان نیروی هوایی در سال ۱۳۵۷ و بیعت با فرماندهی معظم کل قوا، در روز ۱۹ بهمن ماه خدمت رهبر انقلاب می‌رسیدیم، اما با توجه به اینکه ۱۹ بهمن ماه امسال با مبعث پیامبر اکرم (ص) مقارن شده است، این دیدار امروز انجام می‌شود.

بخش درس و عبرت رسانه KHAMENEI.IR به مناسبت فرارسیدن ایام دهه فجر و بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به انتشار برخی از خاطرات رهبر انقلاب در دوران مبارزات علیه رژیم ستم‌شاهی پرداخته است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه این دیدار با سال‌های گذشته تفاوت دارد، گفت: هم اکنون تعداد زیادی از همکارانم از نیروی هوایی و پدافند هوایی در حسینیه امام خمینی (ره) حضور دارند و هزاران نفر دیگر از همکاران ما نیز به صورت برخط در پایگاه‌های مختلف کشور این دیدار را به طور مستقیم ملاحظه خواهند کرد.

منبع: مهر

599307