هفته هشتم لیگ برتر هندبال کشور:

گیتی پسند برنده دربی نصف جهان شد

تیم هندبال گیتی‌‌پسند موفق شد در هفته هشتم لیگ‌برتر سپاهان‌نوین را با نتیجه ۲۲ بر ۱۷ شکست دهد.
تصویر گیتی پسند برنده دربی نصف جهان شد

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ رقابت‌های لیگ‌برتر هندبال باشگاه‌های مردان کشور امروز _یک‌شنبه پانزدهم بهمن‌ماه_ پس از دوماه دوباره از سر گرفته شد که تیم هندبال گیتی‌پسند در سالن سجادی میزبان تیم همشهری خود سپاهان نوین بود که با نتیجه ۲۲ بر ۱۷ این تیم را از پیش رو برداشت.

خلاصه بازی:

در نیمه اول این دیدار دو تیم پایاپای پیش آمدند، اما هرچه از زمان بازی گذشت گیتیزن‌ها بر بازی مسلط شدند و موفق شدند تعداد گل‌های خود را افزایش دهند و در نهایت این نیمه با نتیجه ۱۲ بر ۸ به نفع مشکی‌پوشان گیتی‌پسند به پایان رسید.

در نیمه دوم شاگردان کیوان صادقی به بازی خوب خود ادامه دادند، تجربه گیتیزن‌ها در این دیدار خیلی به آن‌ها مقابل تیم جوان سپاهان نوین کمک کرد تا بازی بهتری ارائه دهند. در نهایت این نیمه هم با نتیجه ۲۲ بر ۱۷ به نفع گیتی‌پسند تمام شد.

از مهم ترین نکات این دیدار کسری جوانبخت که در فصل نقل و انتقالات به جمع گیتی‌پسندی‌ها اضافه شده بود تا جای امیدرضا سرپوشی را پر کند، امشب در نخستین بازی خود عملکرد درخشانی از خود نشان داد تا خیال کیوان صادقی در پست دروازه راحت باشد، همچنین امیدرضا سرپوشی که به دلیل مصدومیت چندماه از میادین دور بود در دقایق پایانی بازی درون دروازه ایستاد.

گفتنی است تیم گیتی پسند در هفته نهم از همین مسابقات در دیدار حساس میهمان شهید شاملی کازرون است و تیم سپاهان نوین هم میزبان پیکان سبزوار می باشد

599229