نفس مسیحایی رهبر معظم انقلاب در سینه آزادی خواهان جهان می‌تپد

مشاور عالی فرمانده کل سپاه، گفت: اکنون انقلاب اسلامی که امام راحل (ره) فرمودند انفجار نور بود در سراسر جهان صادر شده و نفس مسیحایی رهبر معظم انقلاب در سینه لبنانی‌ها، یمنی‌ها و دیگر آزادی خواهان جهان می‌تپد.
تصویر نفس مسیحایی رهبر معظم انقلاب در سینه آزادی خواهان جهان می‌تپد

به گزارش سایت خبری پرسون، سردار مرتضی قربانی روز پنجشنبه در جشن بهار انقلاب در بندرگناوه اظهارکرد: نتانیاهو بداند اگر امام خامنه ای رهبر و فرمانده کل قوا امشب فرمان دهد تا صبح تل‌آویو را با خاک یکسان خواهیم کرد.

وی افزود: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون تمامی دشمنان و معاندان بسیج شدند که بر کشور و نظام اسلامی ایران که از لحاظ سوق‌الجیشی فوق‌العاده عظیم و مهم و دارای ظرفیت های زیادی است، خدشه وارد ، نابود و تجزیه کنند، اما به لطف پروردگار و عظمت نور قرآن ، ولایت و پشتوانه مردم ، همه آنها یکی پس از دیگری خنثی و برملا شدند.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: معمار کبیر انقلاب با تمام توان و تلاش خود پای انقلاب و اسلام ایستاد و در چنین روزی به ایران وارد شد و با حمایت مردم همیشه درصحنه بنیان نظام جمهوری اسلامی را مستحکم بنا نهاد و باید در دهه مبارک فجر این مجاهدت تبیین شود.

قربانی دامه داد: در این برهه از انقلاب با حضور چشمگیر مردان و زنان در همه صحنه‌ها، پشت آمریکا را به خاک مالیده‌اند.

وی بیان کرد: اکنون انقلاب اسلامی که امام راحل (ره) فرمودند انفجار نور بود در سراسر جهان صادر شده و نفس مسیحایی رهبر معظم انقلاب در سینه لبنانی‌ها ، یمنی‌ها و دیگر آزادی خواهان جهان می‌تپد.

قربانی به حماسه‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در همه ادوار تاریخ بخشی از خاک عزیزمان به تصرف درآمد اما در دوران دفاع مقدس اجازه ندادیم یک وجب از دست برود.

وی ادامه داد: در جنگ تحمیلی ، کشورهای زیادی به پشتوانه رژیم بعثی آمدند به گونه ای که رزمندگان ما در عملیات‌ها، از ۴۴ کشور غنیمت اعم از هواپیما، بالگرد و تانک و ۱۳ کشور اسیر گرفتند.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: حضور در انتخابات به تاکید و فرموده رهبر معظم انقلاب تکلیف شرعی بر همگان است که باید همه بسیج شویم و با دعوت از آحاد جامعه در پای صندوق های رای حضور یابیم.

فرماندار گناوه اظهار کرد: مردم مومن و ولایتمدار این شهرستان همواره به آرمان‌های انقلاب و ولایت پای‌بند بوده‌اند و در صحنه‌های انقلاب حضوری چشمگیر دارند.

محمدتقی صفری افزود: این شهرستان نقش موثری در دوران دفاع مقدس اعم از حضور و پشتیبانی از رزمندگان اسلام داشته و در این راستا ۲۳۰ شهید تقدیم کرده است.

وی با گرامیداشت دهه مبارک فجر، گفت: در این ایام مبارک ۹۰۰ برنامه مختلف اعم از فرهنگی، ورزشی، اقتصادی و عمرانی پیش بینی شده است.

فرماندار گناوه بر حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات یازدهم اسفند تاکید و بیان کرد: در این روز مهم مردم اقصی نقاط کشور از جمله این شهرستان با لبیک به ندای رهبری در پای صندوق های رای حضوری چشمگیر می یابند و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و استکبار خواهند زد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

منبع: ایرنا

598871