مهدی عباسی:

آذین بندی پایتخت در اعیاد پیش رو در دستورکار شهرداری قرار بگیرد

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران در شورای شهر با اشاره به پیوند اعیاد در روزهای پایانی سال گفت: فرصت مناسبی پیش آمده که در آذین بندی شهر اتفاق خوبی را رقم بزنیم و شهرداری باید این موضوع را در دستور کار قرار دهد.
تصویر آذین بندی پایتخت در اعیاد پیش رو در دستورکار شهرداری قرار بگیرد

به گزارش سایت خبری پرسون، مهدی عباسی، رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران در دویست و دوازدهمین جلسه این شورا با اشاره به قله‌های افتخار در کشور گفت: یکی از قله های افتخار کشور، رشد علمی و فناوری است که جوانان و فرزانگان از جمله سرمایه های کشور هستند و آینده برای کشوری است که در حال پیشرفت و نوآوری باشد.

رئیس کمیسیون شهرسازی شورا ادامه داد: ما در روزهایی که با مناسبت های ملی و مذهبی قرار داریم و با توجه به اعیاد ماه رجب و ایام دهه فجر و پیوند ماه مبارک رمضان با عید نوروز، به نظر فرصت مناسبی پیش آمده که در آذین بندی شهر اتفاق خوبی را رقم بزنیم و شهرداری باید این موضوع را در دستور کار قرار دهد و از همین روز دستور آماده سازی فضای شهر را ابلاغ کند تا فضای مناسبی برای مردم پایتخت باشد.

عباسی با اشاره به روزهای پایانی سال یادآور شد: شهرداری از همین الان دستورالعمل فصل بهار و عید نوروز ابلاغ کند چرا که برخی از کارها از اسفند شکل بگیرد می‌توانیم امیدواریم باشیم که با کیفیت و به سرانجام برسد.

منبع: فارس

598507

مطالب مرتبط