شکستن رکورد علی دایی برایم مهم نیست

المعز علی در دو بازی ابتدایی قطر در مرحله گروهی گلزنی کرد و به ۱۰ گل رسید و در صورتی که چهار گل دیگر به ثمر برساند، به صدر جدول گلزنان تاریخ جام ملت‌ها می‌رسد.
تصویر شکستن رکورد علی دایی برایم مهم نیست

به گزارش سایت خبری پرسون، رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در شرایطی آغاز شد که المعز علی به عنوان اصلی‌ترین مدعی شکستن رکورد علی دایی (۱۴ گل) و کسب عنوان بهترین گلزن این مسابقات با تیم ملی قطر وارد مسابقات شد.

المعز علی در دو بازی ابتدایی قطر در مرحله گروهی گلزنی کرد و به ۱۰ گل رسید و در صورتی که چهار گل دیگر به ثمر برساند، به صدر جدول گلزنان جام ملت‌ها می‌رسد.

او که در آستانه دیدار تیم ملی قطر و فلسطین در مرحله یک هشتم نهایی است در گفتگویی در خصوص این دیدار گفت: رویارویی با فلسطین آنطور که همه انتظار دارند آسان نخواهد بود. ما مقابل دروازه حریف تهاجمی‌تر خواهیم بود و به دنبال کسب مجوز صعود هستیم.

وی در خصوص شانس کسب عنوان برترین گلزن مسابقات و شکستن رکورد علی دایی گفت: به فکر کسب عنوان برترین گلزن تاریخ نیستم. هدف ما کسب قهرمانی تورنمنت است. فکر می‌کنم مهم‌ترین چیز تیم ملی قطر است.

وی در مورد هماهنگی بین خود و اکرم عفیف گفت: ما رابطه بسیار خوبی داریم و خارج از بازی هم من او را دوست دارم. 10 سال را با هم گذراندیم و به مرحله‌ای از عالی بین خود رسیدیم. اکرم بهترین بازیکن قاره آسیا است و ما خوش شانسیم که کنار او بازی می‌کنیم.

منبع: خبرورزشی

598241