پاسخ قاطع سپاهان به استقلال/ در حال مذاکره با این دو بازیکن هستیم

سرپرست باشگاه سپاهان به پیشنهاد باشگاه استقلال واکنش نشان داد.
تصویر پاسخ قاطع سپاهان به استقلال/ در حال مذاکره با این دو بازیکن هستیم

به گزارش سایت خبری پرسون، منوچهر نیکفر در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی سپاهان اظهار کرد: هنوز تصمیم‌گیری لازم انجام نشده و بعد از اینکه تصمیم‌گیری کردیم اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

وی در خصوص اینکه اعلام شده باشگاه سپاهان با شمس آذر قزوین برای جذب علی‌اصغر اعرابی به توافق نهایی رسیده است، گفت: در حال مذاکره هستیم ولی هنوز نهایی نشده است.

سرپرست باشگاه سپاهان در مورد لیست مازاد ژوزه مورایس گفت: عیسی آل کثیر و احسان پهلوان بودند که از تیم جدا شدند. مورایس گفته بین سیاوش یزدانی و هادی محمدی یک نفر از تیم جدا شود و در حال مذاکره با این دو بازیکن هستیم.

وی در مورد اینکه کاوه رضایی در لیست مازاد نیست، گفت: خیر، رضایی در لیست تیم برای نیم فصل دوم قرار دارد.

نیکفر درباره اینکه پاسخ باشگاه سپاهان به استقلال برای جذب سه بازیکن تیم فوتبالش چه بود، گفت: ما جواب رد دادیم. محمد دانشگر، فرشاد احمدزاده و رضا شکاری را خواسته بودند که پاسخ منفی دادیم و تحت هیچ شرایطی هم حاضر به جدایی این بازیکنان نیستیم. به همین خاطر اصلاً وارد مذاکره نمی‌شویم.

وی در خصوص اینکه کارگروه نظارت بر سقف قرارداد باشگاه‌های لیگ برتری به باشگاه‌ها نامه زده و مجوز داده تا ۱۰ درصد سقف بودجه خود را افزایش دهند، عنوان کرد: با این نامه که ارسال شد مشکل ما برای سقف بودجه حل شد. ضمن اینکه با رفتن بازیکنان می‌توانیم بازیکنان جدید هم جذب کنیم. البته اگر به توافق برسیم.

منبع: خبرورزشی

597777