سه شنبه 3 بهمن ماه؛

پخش آخرین قسمت از فصل اول «هفت» در «تماشاخونه»

آخرین قسمت از فصل اول سریال «هفت» سه شنبه 3 بهمن ماه ساعت 7 صبح به صورت اختصاصی و رایگان از پلتفرم «تماشاخونه» پخش خواهد شد.
تصویر پخش آخرین قسمت از فصل اول «هفت» در «تماشاخونه»

به گزارش سایت خبری پرسون، اولین قسمت از فصل اول سریال «هفت» به کارگردانی کیارش اسدی زاده اواخر آبان ماه به صورت اختصاصی و رایگان از پلتفرم «تماشاخونه» پخش شد.

این سریال داستان گروه جوانی به نام «هفت» را روایت می کند که یک اغذیه فروشی سیار دارند و با ورود به یک مهمانی بزرگ و قتل یکی از اعضای گروه به دست مافیای مواد مخدر، تصمیم به انتقام می گیرند و در این مسیر دچار بحرانی جدی می شوند.

سریال «هفت» به کارگردانی کیارش اسدی زاده که تهیه کنندگی آن را به صورت مشترک با محمد امین انجام داده، یک درام اجتماعی است که فیلمنامه آن را به طور مشترک با علی اصغری نوشته است.

در این سریال بازیگرانی چون رضا کیانیان، مهدی هاشمی، نیکی کریمی، علی مصفا، امیر جعفری، هانیه توسلی، پانته آ بهرام، بابک حمیدیان، نازنین بیاتی، مینا ساداتی، محمد امین، حدیث میرامینی، مصطفی قدیری، مهدی ساکی، نوال شریفی، میسا مولوی، مه لقا باقری، فرزاد حسنی، رها خدایاری، منوچهر زنده دل، کتایون سالکی، رزیتا سبزه قبا، سجاد رضایی، بابک اردلان و... به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «ما رفیق بازیم، پای حق وایمیستیم، بزنن می زنیم، بکشن، می کشیم، ما هفتا تا تهش می ریم ولی نمی بخشیم، تهش هرچی که باشه بازم هستیم، بازم هفتیم»

سریال «هفت» به کارگردانی کیارش اسدی زاده و با سرمایه گذاری هماتلکام در دو فصل آماده پخش شده است که تاریخ آغاز پخش فصل دوم آن به زودی اعلام خواهد شد.

آخرین قسمت از فصل اول سریال «هفت» سه شنبه 3 بهمن ماه ساعت 7 صبح به صورت اختصاصی و رایگان از پلتفرم «تماشاخونه» پخش خواهد شد.

منبع: تماشاخونه

597399