ترورها هرگز نمی‌تواند نقابی روی شکست‌های پی‌درپی رژیم صهیونیستی باشد

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران و تمام دلباختگان مقاومت اسلامی حق پاسخ متقابل به این ترور‌ها را به رسمیت می شناسند و با انگیزه‌ای مضاعف رژیم صهیونیستی را پشیمان خواهند کرد.
تصویر ترورها هرگز نمی‌تواند نقابی روی شکست‌های پی‌درپی رژیم صهیونیستی باشد

به گزارش سایت خبری پرسون، دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز(یکشنبه، اول بهمن ماه) در نطق پیش از دستور خود ضمن تبریک و تهنیت فرا رسیدن ماه رجب را به ملت شریف ایران و ابراز امیدواری برای استفاده از فضیلت‌های دو ماه رجب و شعبان برای خودسازی، گفت: ما مسئولان باید به خود یادآوری کنیم که گره‌گشایی، شنیدن مطالبات مردم و آسان‌ کردن زندگی آنان، وظیفه‌ اصلی ماست و خدمت به این مردم عبادت ما در مقام مسئولیت است. از مردم عزیز می‌خواهم برای توفیقات روزافزون خدمتگزاران خود در تمام جایگاه‌های مسئولیت دعای خیر کنند تا شرمنده‌ آنها نشویم.

شهدای پلاسکو همانند شهدای دفاع مقدس برای حفظ جان مردم فداکاری کردند

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه با گرامیداشت فرا رسیدن سالروز حادثه‌ پلاسکو و تسلیت شهادت جمعی از آتش نشانان دلیر و شجاع در این حادثه‌ دلخراش، اظهار کرد: به خانواده‌هایی که این چنین جوانان فداکاری تربیت کرده‌اند افتخار می‌کنیم؛ شهدای پلاسکو همانند شهدای دفاع مقدس برای حفظ جان مردم فداکاری کردند و مقامی همانند آنان دارند. صمیمانه قدردان مجاهدت شبانه‌روزی آتش‌نشانان جان بر کف در سراسر کشور هستم.

رژیم صهیونیستی قصد دارد از طریق ترور، حیثیت برباد رفته خود در میدان غزه و شکست غیرقابل جبران عملیات 7 اکتبر را ترمیم کند

وی در ادامه نطق خود شهادت جمعی از مستشاران شجاع و مجاهد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کشور سوریه را محضر رهبر معظم انقلاب، جان ‌بر کفان نیروهای مسلح و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و خانواده‌‌های آن دلاوران تبریک و تسلیت گفت و افزود: حقیقت آن است که شکست‌های پی‌درپی میدانی رژیم صهیونیستی و عقب‌نشینی آنها از تمامی ادعاهای پوچی که در مورد عملیات نظامی در غزه و در مورد حماس مطرح می‌کردند، آنها را به سمت تروریسم یعنی همان عادت ‌همیشگی خود سوق داده است.

دکتر قالیباف در ادامه با یادآوری این مطلب که آنها(رژیم صهیونیستی) می‌خواهند از طریق ترور، حیثیت بر باد رفته‌ خود در میدان غزه و شکست غیر قابل جبران عملیات ۷ اکتبر را ترمیم کنند، ابراز داشت: با این وجود این ترورها هرگز نمی‌تواند نقابی روی شکست‌های پی در پی رژیم صهیونیستی باشد. جمهوری اسلامی ایران و تمام دلباختگان مقاومت اسلامی حق پاسخ متقابل به این ترور‌ها را به رسمیت می شناسند و با انگیزه‌ای مضاعف رژیم صهیونیستی را پشیمان خواهند کرد.

تبریک پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره‌بر قائم 100 به عنوان گامی بزرگ در پیشرفت صنعت فضایی کشور/ به زودی منافع این پیشرفت‌ها را خواهیم دید

رئیس نهاد قانونگذاری کشورمان همچنین پرتاب موفقیت آمیز ماهواره‌بر قائم 100 را به مردم ایران تبریک گفت و افزود: با این اقدام، گام بزرگی در پیشرفت صنعت فضایی کشور برداشته شد و اولین ماهواره‌بر سوخت جامد ایرانی توانست برای اولین بار ماهواره ای ایرانی را در مدار 750 کیلومتری زمین قرار دهد.

وی در ادامه با بیان اینکه همه این دستاوردها اتفاقی تاریخی برای صنعت فضایی کشور محسوب می شود و مردم می توانند در آینده ای نزدیک به صورت ملموس منافع این پیشرفت ها را ببینند، گفت: خداوند به همه شما دانشمندان جوان ایرانی و برادران عزیز پاسدار در سپاه پاسداران عزت روزافزون دهد که برای عزت ایران عزیز تلاش می کنید.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: ضروری است از رسانه ها خصوصا صداوسیمای جمهوری اسلامی بخواهم اهمیت این اتفاق تاریخی را به صورتی شایسته برای مردم تبیین کنند تا همگان مخصوصا ما مسئولان بدانیم در صورت باور به سنت های الهی و اعتماد به مردم خصوصا جوانان، می توانیم کارهایی به ظاهر نشدنی را به سرانجام برسانیم.

منبع: خانه ملت

587160