مدیر شبکه قدس تی.وی ترکیه:

رمز پیروزی امت اسلامی، تکیه بر اصل وحدت و همبستگی است

مدیر شبکه قدس تی.وی ترکیه، رمز پیروزی امت اسلامی را تکیه بر اصل وحدت و همبستگی اعلام کرد و گفت: دشمن تلاش می‌کند تا این اصل را مخدوش کند اما به یقین آذری‌ها سمبل وحدت و همبستگی بوده و بر همگرایی بیشتر تاکید دارند.
تصویر رمز پیروزی امت اسلامی، تکیه بر اصل وحدت و همبستگی است

به گزارش سایت خبری پرسون، از اردبیل، نورالدین شیرین ظهر پنجشنبه در مراسم گرامیداشت روز آذری‌های مسلمان جهان در سالن ختایی اردبیل، اظهار داشت: 19 ژانویه روز همبستگی امت اسلامی بر محور قرآن، اسلام و اهل بیت است و باید این روز را پاس داشت.

وی رمز پیروزی امت اسلامی را در این شرایط سخت و مکارانه تکیه بر اصل وحدت و همبستگی اعلام کرد و گفت: دشمن تلاش می‌کند تا این اصل را مخدوش کند اما به یقین آذری‌ها سمبل وحدت و همبستگی بوده و بر همگرایی بیشتر تاکید دارند.

مدیر شبکه قدس تی.وی ترکیه تصریح کرد: در سایه این وحدت دشمن احساس‌ترس و هراس داشته و سعی می‌کند تا از این چمبره سخت عبور کند ولی به یقین تکیه بر وحدت و همگرایی عنصر اصلی پیروزی خواهد بود.

شیرین با اشاره به کشتار بی‌رحمانه مردم مظلوم غزه به دست رژیم صهیونیستی افزود: این صحنه‌ها نمود آشکاری از بی‌رحمی غاصبان صهیونیسم و حامیان آنها است در حالی که بسیاری از کشورهای اسلامی منطقه سکوت مرگباری را اختیار کردند.

وی به پشتیبانی آمریکا، انگلیس و نظام غرب از جلادان منطقه ای اشاره کرد و ادامه داد: این کشتارها نشان از وحشیگری عصر معاصر است و باید هر چه سریعتر به نقطه پایانی برسد.

مدیر شبکه قدس تی.وی ترکیه با لعن و نفرین به کشورهای اسلامی منطقه که نفت و آذوقه اسراییل را تأمین می‌کنند، خاطرنشان کرد: خداوند به این تفکر ناسالم و شیطانی لعن و نفرین می‌فرستد و امت اسلامی نیز به معنای واقعی باید در برابر این اندیشه ناپاک بایستند و اجازه ندهند تا صهیونیسم به یک تفکر برتر در منطقه تبدیل شود.

شیرین خروش امت اسلامی را نقطه پایان حاکمیت و جلادی صهیونیسم دانست و اضافه کرد: کسانی که امروز از اسراییل حمایت می‌کنند، در حقیقت منافق صفتانی هستند که در تاریخ اسلام نیز نمود و نشانه‌هایی از آن را سراغ داریم.

وی انصارالله یمن را نقطه آرامش بخش در حمایت از مردم مظلوم غزه توصیف کرد و گفت: کشورهای آفریقایی و حتی آمریکایی از مردم غزه حمایت می‌کنند اما برخی از سران عربی منطقه سکوت مرگباری اختیار کرده و هیچ تحرکی را در این جنایت نمود و نشان نمی‌دهند.

در این مراسم شعرخوانی شده و 19 ژانویه به عنوان روز همبستگی آذری‌های جهان گرامی داشته شد.

منبع: تسنیم

586944