پلیس کرمانشاه مانع خودکشی جوان 30 ساله شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: حضور به موقع پلیس مانع خودکشی جوان 30 ساله در استان شد.
تصویر پلیس کرمانشاه مانع خودکشی جوان 30 ساله شد

به گزارش سایت خبری پرسون، از پایگاه خبری پلیس؛ سرهنگ علیرضا دلیری روز چهارشنبه توضیح داد که پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه یک نفر در میدان شهدا قصد خودکشی و پرت کردن خود از بالای پل هوایی این منطقه را دارد، ماموران کلانتری ۱۸ سجادیه به سرعت در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: ماموران پس از حضور در محل مشاهده کردند جوانی ۳۰ ساله قصد دارد خود را از بالای پل هوایی به پایین پرتاب کند که بلافاصله اقدامات مشاوره ای و روانشناسی برای انصراف وی از این اقدام آغاز شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه اضافه کرد: خوشبختانه اقدامات مشاوره ای پلیس و صحبت ماموران با فردی که قصد خودکشی داشت مثمرثمر واقع شده و وی از این اقدام منصرف شد.

سرهنگ دلیری با بیان اینکه این جوان انگیزه اش را از قصد خودکشی، مشکلات خانوادگی عنوان کرده است افزود: این فرد برای تداوم کارهای مشاوره ای به یکی از کلانتری های شهر انتقال یافته است.

فوت عامل تیراندازی به سمت پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در ادامه سخنانش همچنین از فوت عامل تیراندازی به سمت ماموران پلیس خبر داد و گفت: ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه شامگاه روز گذشته (۲۶ دی) حین گشت زنی در یکی از محلات شهر، به یک دستگاه خودرو سواری مشکوک می شوند و زمانی که ماموران برای انجام بررسی های لازم، خودرو مذکور را متوقف کردند سرنشین آن به روی ماموران اسلحه کشیده و ضمن تهدید آن ها، اقدام به فرار نموده و با بی توجهی به اخطارهای مکرر ایست پلیس، به سمت آن ها شروع به تیراندازی کرده و در این حین اقدام به گروگان گرفتن یک خانم نیز می کند.

سرهنگ دلیری، یادآور شد: ماموران انتظامی با مشاهده این وضعیت و با رعایت قانون به کارگیری سلاح، بدوا اقدام به تیراندازی هوایی نموده و نظر به بی توجهی فرد مسلح به اخطارهای مکرر ماموران، به سمت وی تیراندازی و از ناحیه پا مجروح شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با اشاره به رها شدن فرد گروگان، افزود: فرد مسلح نیز به مراکز درمانی منتقل شد اما علی رغم تلاش پزشکان و اقدامات درمانی لازم در نهایت صبح امروز (۲۷ دی) فوت کرد.

وی در پایان از کشف یک قبضه کلت کمری به همراه یک تیغه خشاب و فشنگ از فرد متهم خبر داد و گفت: این راستا پرونده ای تشکیل و تحقیقات تکمیلی ادامه دارد.

منبع: ایرنا

586855