اعلام محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی کشور

مرکز مدیریت راه‌های کشور، محدودیت‌های ترافیکی از چهارشنبه ۲۷ تا شنبه ۳۰ دی‌ماه در برخی محورهای مواصلاتی را اعلام کرد.
تصویر اعلام محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی کشور

به گزارش سایت خبری پرسون، تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه (۲۷ دی) تا ساعت ۶ صبح روز شنبه (۳۰ دی‌) از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه، تهران- سمنان- مشهد و برعکس ممنوع است.

از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه (۲۷ دی‌) تردد انواع وسایل نقلیه از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ این روز از ابتدای تونل کندوان به سمت مرزن‌آباد یک‌طرفه خواهد بود.

همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه (۲۹ دی‌) از کرج و ابتدای آزادراه تهران- شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ این روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران یک‌طرفه خواهد بود.

بنا بر اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، در صورت سنگین بودن بار ترافیکی انواع وسایل نقلیه در محور هراز از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه (۲۹ دی‌) از شمال به جنوب به صورت مقطعی یک‌طرفه خواهد بود.

محور کندوان نیز تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت (به‌استثنای خودروهای حامل مواد سوختی یا فاسدشدنی) از محور کرج- چالوس و برعکس ممنوع است.

از سویی تردد خودروهای تریلر همچنان از محور هراز ممنوع اعلام شده است.

برپایه این گزارش، تردد خودروهای کامیون و کامیونت (به استثنای خودروهای حامل مواد سوختی یا فاسدشدنی) از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه (۲۷ دی) و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه (۲۹ و ۳۰ دی‌) از محور هراز ممنوع است.

لازم به ذکر است اجرای محدودیت‌های یاد شده منوط به افزایش حجم تردد در محورها بوده و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، اجرای محدودیت‌ها لغو خواهد شد.

منبع: ایسنا

586771