وزیر جنگ اسرائیل:

حکم‌رانی فلسطینی‌ها بر غزه در آینده/ سال ۲۰۲۴ سال جنگ خواهد بود و اسرائیل در آن پیروز خواهد شد

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد: سال ۲۰۲۴ سال جنگ خواهد بود و ما در آن پیروز خواهیم شد چرا که عزم خود را برای آن جزم کرده‌ایم.
تصویر حکم‌رانی فلسطینی‌ها بر غزه در آینده/ سال ۲۰۲۴ سال جنگ خواهد بود و اسرائیل در آن پیروز خواهد شد

به گزارش سایت خبری پرسون، یوآو گالانت گفت: طی ۱۰۰ روز، ما از جنگ در منطقه‌مان، به جنگ در داخل نوار غزه انتقال یافتیم. باید در این جنگ پیروز شویم و ما امتیازدهی نخواهیم کرد و راه دیگری وجود ندارد. ما حماس و هر کس را که در حمله ۷ اکتبر شرکت کرد، از بین خواهیم برد.

وی عنوان داشت: ما به پیروزی پایبند هستیم و باید توانمندی‌های حماس را از بین ببریم و اسیران را بازگردانیم. قدرت نظامی تنها ضامن برای بازگرداندن اسیران و تحقق اهداف جنگ است. ما ساختار جنگی حماس را در تمامی مناطق نوار غزه از بین بردیم.

گالانت تصریح کرد: مرحله عملیات زمینی فشرده در شمال نوار غزه پایان یافت و به زودی نیز در جنوب، این عملیات پایان خواهد یافت تا ما وارد مرحله بعدی شویم.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی عنوان داشت: فلسطینی‌ها بر غزه در آینده حکم‌رانی خواهند کرد.

گالانت با بیان اینکه در هنگام پایان جنگ، تهدید نظامی از جانب غزه وجود نخواهد داشت، گفت: نظام آتی در غزه باید در یک قدرت غیر متخاصم با اسرائیل متمرکز باشد.

وی افزود: من به بنیامین نتانیاهو و بنی گانتس می‌گویم که دولت وحدت برای پیروزی ما در جنگ و تحقق اهداف آن مهم است. ما باید وحدت خود را در میدان نبرد تقویت کنیم تا اهداف جنگ را محقق سازیم. حماس از دودستگی بین ما بهره می‌برد.

منبع: شفقنا

586674