نساجی به ترکیه می‌رود؛ آلکاراس سنگربان تیم را کنار گذاشت

سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال نساجی به مدیران این باشگاه اعلام کرده است نیازی به رشید مظاهری ندارد و دنبال سنگربانی دیگر باشند.
تصویر نساجی به ترکیه می‌رود؛ آلکاراس سنگربان تیم را کنار گذاشت

به گزارش سایت خبری پرسون، تیم فوتبال نساجی مازندران روز ۲۸ دی ماه برای برپایی اردوی تدارکاتی راهی آنتالیای ترکیه خواهد شد. شاگردان لوکاس آلکاراس در این اردو قرار است دو دیدار تدارکاتی هم برگزار کنند و روز ۱۰ بهمن به تهران برگردند.

خبر دیگر درباره تیم فوتبال نساجی این است که سرمربی اسپانیایی روی نام رشید مظاهری قلم قرمز کشیده و اعلام کرده است به این بازیکن نیاز ندارد تا مدیران نساجی دنبال جایگزینی مناسب برای دروازه‌بان اول نساجی در نیم‌فصل نخست لیگ برتر باشند،
این در حالی است که رشید مظاهری در تمرینات یک هفته گذشته نساجی شرکت کرده است، برهمین اساس مدیران نساجی مذاکراتی را با علیرضا رضایی دروازه‌بان پیشین استقلال داشته‌اند تا مقدمات حضور وی در نساجی را فراهم کنند.

نساجی در نیم‌فصل اول دو بازیکن خارجی به‌نام‌های علاء عباس عراقی و نونو ویا اسپانیایی را در اختیار داشت. مهاجم عراقی در تعطیلات نیم‌فصل از نساجی جدا شد، اما هافبک اسپانیایی در نیم‌فصل دوم هم نساجی را همراهی می‌کند.

البته مذاکره برای جذب بازیکن خارجی همچنان در باشگاه نساجی در جریان است و احتمال حضور یک یا دو بازیکن خارجی دیگر در نساجی وجود دارد.

نساجی در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل، سعید آقایی را به‌خدمت گرفته است و در روزهای گذشته مذاکراتی جدی را با محمد عباس‌زاده داشته است.

منبع: تسنیم

586469