وزیر ارتباطات: بسته‌های انتخاباتی در پیام رسان‌های ایرانی آماده می‌شود

عیسی زارع‌پور گفت: وزارت ارتباطات بسته‌ای برای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی برای نامزدهایی که در نهایت تأیید صلاحیت می‌شوند در پیام‌رسان‌های تبلیغاتی درنظر گرفته است.
تصویر وزیر ارتباطات: بسته‌های انتخاباتی در پیام رسان‌های ایرانی آماده می‌شود

به گزارش سایت خبری پرسون، اخیرا محسن اسلامی، سخنگوی ستاد انتخابات کشور اعلام کرد با توجه به اینکه وزارت ارتباطات زیرساخت‌های لازم برای پیام‌رسان‌های بومی را فراهم کرده است از این پلتفرم‌ها در انتخابات مجلس استفاده خواهد شد.

عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات درباره استفاده از بستر پیام‌رسان‌های ایرانی برای نامزدهای انتخاباتی گفت: وزارت ارتباطات بسته‌ای برای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی برای نامزدهایی که در نهایت تأیید صلاحیت می‌شوند در پیام‌رسان‌های تبلیغاتی درنظر گرفته است. این بسته جنبه انتخاباتی دارد و تخفیف‌های خوبی برای نامزدها فراهم خواهد آورد. در حال حاضر پیام‌رسان‌های ایرانی درحال آماده‌کردن این بسته‌ها هستند تا از ظرفیت حضور مردم در پیام‌رسان‌های داخلی برای انتخابات استفاده شود.

وی در ادامه افزود: در این بسته‌ها تلاش می‌شود تا کانال‌های تبلیغاتی نامزدها ویژگی‌هایی مانند داشتن تیک آبی و تبلیغ در پیام‌رسان مورد نظر را فراهم آورند.

منبع: همشهری آنلاین

586280