حسین ظفری سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور شد

حسین ظفری پژوهشگر و از چهره های موفق رسانه ای کشور به سخنگویی سازمان مدیریت بحران کشور منصوب شد.
تصویر حسین ظفری سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور شد

به گزارش سایت خبری پرسون، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور طی حکمی دکتر حسین ظفری سرپرست معاونت هماهنگی پیشگیری و کاهش خطر پذیری را با حفظ سمت به عنوان سخنگوی این سازمان منصوب کرد.

در حکم محمد حسن نامی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور برای دکتر حسین ظفری آمده است:

جناب آقای دکتر حسین ظفری

سلام علیکم

با عنایت به تعهد، دانش تجربه و سوابق ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به سمت «سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور» منصوب میشوید.

لذا با توجه به تسلط علمی و همچنین اشراف اجرایی حضرتعالی به ماموریتهای قانونی دستگاهها و نهادها به دلیل عضویت در شورای عالی مدیریت بحران کشور انتظار میرود که با بکارگیری موثر از امکانات انسانی و نیز ظرفیت های موجود در جامعه رسانه ای شاهد ایجاد یک نظام اطلاع رسانی دقیق، سریع، موثر و شفاف از برنامه ها و اقدامات حوزه مدیریت بحران به ویژه در شرایط اضطراری باشیم.

ان شاء الله موارد فوق همواره مد نظر قرار گرفته و در تحقق آن اهتمام لازم به عمل آید.

توفیق روز افزونتان را در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت منویات و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی و اجرای سیاستهای دولت مردمی و ایران قوی از درگاه خداوند قادر متعال خواستارم.

محمد حسن نامی

↙️گفتنی است دکتر حسین ظفری عضو هیات علمی دانشگاه جامع امام حسین و هیات تحریریه در فصلنامه آینده پژوهی انقلاب اسلامی بوده و از چهره ها و کارشناسان موفق رسانه ای، انقلابی کشور عزیزمان است و از تعامل خوبی با رسانه ها برخوردار است.

همچنین حسین ظفری در کارنامه خود:

✓عضو حقیقی شورای عالی مدیریت بحران کشور با حکم ریاست محترم جمهور - حضرت آیت الله رییسی ؛

✓ معاونت هماهنگی امور پیشگیری و کاهش خطرپذیری سازمان مدیریت بحران کشور؛
✓ مدیر دانش و پژوهش دانشگاه جامع امام حسین علیه السلام
✓ مسئول حلقه میانی و حکمرانی مردمی مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری؛
✓ مدیر گروه مدیریت بحران دانشگاه جامع امام حسین ع؛
و... را دارد.

سایت خبری و تحلیلی پُرسون انتصاب شایسته جناب آقای دکتر حسین ظفری را تبریک عرض می نماید و امیدوار است در این مسئولیت نیز منشا خیر و اثر و برکت باشد و تعامل اهالی رسانه با سازمان مدیریت بحران کشور را بهبود ببخشد.

منبع: پُرسون

586137

نظرات شما ( 1 نظر )

محید یوسفی |
یکشنبه 24 دی 140200:30
نمیدانم باید گریه کرد یا خندید، با حفظ سمت استادی دانشگاه، و شغل پیشین، سخنگور سازمان مدیریت بحران کشور میشود، بعه دانش و توان او کاری ندارم، اما این نوع نگاه برای بحران عظیم مدیریت، خودش یک بحران جدیتر هست.